قربانعلی طاهرفر که در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران فیلم‌اولی را برای فیلم" آپاراتچی" دریافت کرده بود به عنوان چهره سال هنر انقلاب آذربایجان شرقی معرفی شد.

چهره هنر سال انقلاب آذربایجان شرقی معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، در مراسم جشن هنر انقلاب در اولین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی،  قربانعلی طاهر فر به عنوان چهره سال هنر انقلاب آذربایجان شرقی معرفی شد.

قربانعلی طاهرفر از جمله چهره‌های شناخته شده حوزه سینما و تلویزیون در تبریز است که در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران فیلم‌اولی را برای فیلم" آپاراتچی" دریافت کرده بود.

نوید ناصر، رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به شاخص های معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی گفت: طبق آیین نامه، فردی به عنوان چهره هنر انقلاب معرفی می شود که سابقه انجام کار هنری داشته باشد.

وی با اشاره به آیین تجلیل از فعالان حوزه هنر انقلاب اسلامی در تبریز، افزود: در بخش افراد تقدیر شونده، سعی بر این شد کسانی که در بحث ترویج هنر انقلاب، عرضه محصولات هنر انقلاب و استفاده از فناوری های فرهنگی و هنری پیش قدم بوده اند،‌ مورد تجلیل قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.