مهاجم آرژانتینی استقلال در جریان بازی تیمش مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند.

گوستاوو بلانکو در گفت‌وگو با قدس: در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن دشوار است / باید تلاش کنیم بهترین نتایج را بگیریم

به گزارش قدس آنلاین، گوستاوو بلانکو گل اول را با ضربه سر به ثمر رساند وگل دوم نیز روی تیزهوشی تمام این بازیکن به ثمر رسید. بلانکو از اینکه شب متفاوتی را با استقلال تجربه کرده بسیار خوشحال است. او در صحبت‌های کوتاه خود بعد از بازی می‌گوید:« خوشحالم که سومین و چهارمین گلم را در یک شب برای استقلال به ثمر رساندم. همان طور که می‌بینید در هفته‌های اخیر آمادگی بهتری داشتم و توانستم آن طور که دوست دارم به استقلال کمک کنم. البته این آمادگی هم هنوز مطلوب من نیست و می‌خواهم بهتر از این باشم اما نسبت به اول فصل شرایط خیلی تغییر کرده و تطبیق‌پذیری خوبی با تیم داشته‌ام و امیدوارم این روند به خوبی ادامه پیدا کند».

بلانکو با اشاره به اینکه دو بار با گلزنی استقلال را از شکست نجات داده، گفت:« مستحق برد بودیم. اگر نگاهی به تعداد موقعیت‌های ما بیندازید با من هم عقیده می‌شوید. حتی خودم هم فرصت داشتم گل سوم را به ثمر برسانم اما درنهایت بازی با همان تساوی به پایان رسید. تیم مس تیم بسیار خوبی است که در جام حذفی هم سبب حذف ما شد. قبل از بازی آقای سرمربی به همه ما گفته بود این بازی متفاوت است. همان طور که دیدید همین‌گونه هم شد و سختی‌های این بازی را همه دیدند. با این حال انتظار داشتیم این بازی را با برتری تمام کنیم».

از بلانکو درباره دو گلی که به ثمر رساند پرسیدیم که او این پاسخ را داد:« گلزنی تحت هر شرایطی شیرین است اما دوست داشتم این گلزنی با برتری استقلال تمام شود. متأسفانه دو امتیاز در خانه را از دست دادیم و باید تلاش کنیم در بازی‌های آینده این عقب‌ماندگی جبران شود. هرچند که با همین تساوی هم در صدر جدول باقی خواهیم ماند اما باید تلاش کنیم بهترین نتایج را در آینده بگیریم. در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن دشوار است و ما نباید به‌سادگی امتیاز بازی‌های خانگی را از دست بدهیم».

مهاجم آرژانتینی استقلال در پایان صحبت‌های خود به مصدومیت مهدی‌پور اشاره کرد:« خبر تلخی بود. امیدوارم مهدی‌پور که یکی از بهترین هم تیمی‌های ماست هرچه زودتر به شرایط بازی برگردد و برای استقلال به میدان برود».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.