فرمانده انتظامی استان همدان از افتتاح باشگاه دانش‌آموزان خبرنگاران پلیس خبر داد.

افتتاح باشگاه دانش‌آموزان خبرنگاران پلیس همدان

به گزارش قدس آنلاین، سلمان امیری در مراسم افتتاحیه باشگاه دانش‌آموزی خبرنگاران پلیس همدان در ستاد فرماندهی انتظامی استان گفت: شما دانش‌آموزان خبرنگار پلیس نقش بسزایی در برقراری امنیت دارید و ارتباط ما با مردم را به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و مسئولان را به عنوان همکاران در حوزه تامین امنیت برقرار می‌کنید.

او با بیان اینکه امنیت بدون مشارکت مردم و همکاری سازمان‌ها امکان‌پذیر نیست گفت: یکی از مسائل مهمی که در حوزه‌های امنیتی و پلیسی مورد تعقیب قرار می‌گیرد، مشارکت اجتماعی است که مردم و مسئولان دو بال این حوزه در برقراری امنیت محسوب می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید به اینکه پلیس با همکاری مردم و مسئولان روز به روز رشد خواهد کرد گفت: دانش‌آموزان خبرنگار پلیس به عنوان همیار پلیس عشق به کار پلیسی دارند و هم در خانواده می‌توانند زبان گویای ما باشند و هم زبان پلیس در اجتماع محسوب می‌شوند.

او آشنایی با وظایف پلیس را توسط دانش‌آموزان خبرنگار پلیس مهم عنوان کرد و گفت: ما شرح وظیفه داریم و ورود در هر حوزه‌ای مربوط به ما نیست.

امیری با تاکید بر اینکه مردم سرمایه‌های اجتماعی هستند و نظام جمهوری اسلامی بر پایه رضایت مردم پایه‌ریزی شده است گفت: در این راستا مخلان امنیت نیز باید با اعمال قانون پلیس مواجه شوند و اقدامات بازدارنده باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.