مدیرعامل اتحادیه‌ها، موسسات و تشکل‌های قرآنی مازندران با بیان این که موسسات قرآنی دغدغه بیمه دارند، گفت: قرار است این مساله بررسی شود.

فعالان قرآنی مازندران دغدغه بیمه دارند

به گزارش قدس آنلاین، بهروز کریم نژاد ظهر سه شنبه در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت مازندران از دغدغه جذب در آموزش و پرورش، بیمه و تسهیلات مؤسسات قرآنی گفت و افزود: موارد فوق را با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی در میان گذاشتم و قرار است نشستی در استانداری هم درباره مسائل فعالان قرآنی برگزار کنیم.

وی اظهار کرد: امسال که به سال تولید با مشارکت مردم نامیده شد امیدواریم با کمک مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد بتوانیم در نشر فرهنگ قرآنی مؤثر باشیم.

وی با بیان اینکه در دوره کرونا مؤسسات قرآنی دچار آسیب شدند، افزود: همین که این مؤسسات در شرایط سخت استقامت و کارکرد آموزشی خودشان را حفظ کردند، جای قدردانی است.

مدیرعامل اتحادیه‌ها، مؤسسات و تشکل‌های قرآنی مازندران با بیان اینکه مؤسسات قرآنی در حقیقت عقبه انقلاب اسلامی و حافظ نظام و دین هستند، تصریح کرد: اخیراً شخص انجم شعاع مدیرعامل اتحادیه قرآنی کشور یک نشستی با رئیس جمهور داشتند که در آن نشست دغدغه بیمه مؤسسات را پیگیر شدند و امیدواریم در سالجاری که با بهار قرآن و بهار طیبعت آغاز شد بتوانیم گام‌های مؤثری در رفع موانع رشد مؤسسات قرآنی برداریم.

لازم به ذکر است: در این گردهمایی که با تلاوت محمد زمانی آغاز شد از استاد قاسمعلی قاجار کوهستانی از بهشهر به عنوان مبدع سه سبک هنری قرآنی برای اولین بار در ایران و جهان، از سید خلیل عشوری معلم بازنشسته و از هنرمندان کتابت وحی و عقیل رفیعی نگهدارنده کوچک‌ترین قرآن تاریخی جهان تجلیل شد.

همچنین در این گردهمایی دو گروه سرود دختران حاج قاسم و گروه سرود ولایت ساری به اجرا پرداختند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.