جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارگاه تولید ادویه تقلبی با هوشیاری ماموران کلانتری شهرک مهرگان مشهد شناسایی و مهر و موم شد.

پلمب کارگاه تولید ادویه تقلبی در حاشیه شهر مشهد(۲۴ فروردین ۱۴۰۳)

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان با اعلام این خبر افزود: با کسب خبری مبنی بر تهیه ادویه تقلبی در یک کارگاه غیرمجاز در خیابان شهید کشمیری، تیمی از ماموارن انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری مهرگان با کنترل نامحسوس محل پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی به همراه کارشناسان اداره بهداشت و صمت وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: در بازرسی از این انبار ۲ تن نان خشک آسیاب شده، یک تن رنگ خوراکی، ۱۵۰ کیلوگرم ادویه تقلبی آماده عرضه به بازار و تعدادی دستگاه های صنعتی مرتبط در فضای غیربهداشتی کشف شد.

نگهبان افزود: پس از هماهنگی های لازم قضایی این کارگاه غیرمجاز مهر و موم و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا با افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند، قانونی و قاطع برخورد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.