فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به بارش برف شدید در منطقه ولی آباد تا سیاه بیشه این محور به رانندگان تاکید کرد برای تردد از این محور زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

محورهای کوهستانی مازندران برفی است/ رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند

سرگرد محمد احمدی افزود : در زمان حاضر در ارتفاعات این جاده از محدوده ولی آباد تا دونا و سیاه بیشه بارش بی سابقه برف را شاهد هستیم ولی تردد پر حجم و روان است.

وی اظهارداشت : به دلیل کاهش شدید دما سطح جاده یخبندان است و خودروها حتما باید دارای زنجیر باشند.

به گفته وی گروه های همیشه بیدار پلیس راه و راهداری این محور در حال خدمات رسانی به کاربران جاده ای هستند.

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به تداوم بارش برف در این مسیر افزود: رانندگانی که قصد تردد در این جاده را دارند ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه های ایمنی پلیس و ماموران راهداری توجه کنند.

با توجه به ورود سامانه سرد و بارشی از روز چهارشنبه از سمت غرب به استان مازندران، وضعیت جوی در شهرستان های غرب مازندران به ویژه در جاده های کوهستانی کندوان، بلده نور و دوهزار تنکابن با بارش شدید باران همراه است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور کرج - چالوس یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال و استان گیلان و غرب مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت‌انگیز، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

این محور حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر آن مربوط به حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم در حوزه جغرافیایی استان البرز قرار دارد.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می‌رسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.