نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اذعان دارند که ۲ عامل مهم رهبری الهی رهبر حکیم و فرزانه که مسلط بر همه راهبردهاست و نیز امت ولایتمدار و با بصیرت، انقلاب اسلامی را با قدرت به پیش می برد تا جبهه استکبار را کامل نابود کند.

۲ عامل رهبری الهی و امت ولایتمدار انقلاب را با قدرت به پیش می برد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در حرم مطهر رضوی افزود: خداوند در سوره حجرات در توصیف مومنان می فرماید یکی از برنامه های شیطان و سربازان شیطان برای این که در راه مستقیم مومنان مانع ایجاد کنند و سد راه آنان باشند این است که استقامت و حرکت را از آنان بگیرند.

وی با بیان این که خداوند فرموده است کسانی که بعد از ایمان اهل استقامت باشند نسبت به آینده نگرانی و غم و غصه ای ندارند ادامه داد: استقامت بر خدا محوری و ایمان و حرکت در راه مستقیم دشوار است و ۲ نوع استقامت فکری و استقامت عملی را می طلبد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مومن ماندن در راه مستقیم و حفظ اعمال صالح آن زمانی که شیطان عهد بسته و قسم یاد کرده است که راه را برمومنان می بندد و برنامه دارد که اعمال صالح انسان را به دست خود انسان به آتش بکشاند امری مهم است.

حاجی صادقی با بیان این که هر انقلاب و هر نهضتی انجامش کار بزرگی است اما ماندگاری و حفظ آن انقلاب و نهضت بسیار دشوارتر است افزود: اکثر انقلاب ها و نهضت های دینی خوب شروع شده اما در ادامه گرفتار آسیب و لغزش شده اند اما اولین انقلابی که با فرهنگ دینی آغاز شد و بیش از ۴۵ سال با تمام مشکلات پایدار ماند انقلاب اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: مردم، عامل قدرت انقلاب هستند و دشمن به وجود این قدرت عظیم پی برده است و می داند که مادامی که این مردم با استقامت و با بصیرت پشت انقلاب هستند این انقلاب بیمه است و هیچ گاه متوقف نمی شود لذا تمام تلاش دشمن این است که این عامل اقتدار انقلاب یعنی مردم را از انقلاب بگیرد.

حاجی صادقی افزود: استقامت مردم ایران مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است و این استقامت و مقاومت را امروز به مردم یمن، عراق، سوریه و لبنان نیز آموزش داده اند و امروز گفتمان مقاومت یک فرهنگ رایج بین امت اسلامی شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.