رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: رکورد سفرها و ترددهای جاده ای استان طی تعطیلات نوروزی، همزمان با تعطیلات عید فطر در روز ۲۴ فروردین ماه شکسته شد.

رکورد سفرهای جاده‌ای خراسان رضوی در تعطیلات عید فطر شکسته شد

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: روز ۲۴ فروردین ماه یک میلیون و ۵۳۷ هزار دستگاه خودرو در جاده های خراسان رضوی تردد کرده اند که بیشتر از روزهای ۲۲ و پنج فروردین به عنوان پرترددترین روزهای تعطیلات نوروزی در خراسان رضوی بوده است.

وی ادامه داد: روز ۲۲ فروردین (نخستین روز تعطیلات عید فطر) یک میلیون و ۴۷۰ هزار تردد و روز پنجم فروردین ماه نیز یک میلیون و ۴۳۹ هزار تردد به وسیله ۱۳۶ دستگاه تردد شمار جاده ای در خراسان رضوی ثبت شد.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: همچنین رکورد ورود خودرو به مشهد در طول فروردین ماه طی روز ۲۴ این ماه با ثبت ورود ۱۳۰ هزار و ۱۲۵ دستگاه خودرو به این کلانشهر شکسته شد و این رکورد شکنی به واسطه بازگشت انبوه شهروندان مشهدی از تعطیلات عید فطر بوده است.

بنی اسدی افزود: چهار میلیون و ۲۸۴ هزار و ۸۰۱ تردد جاده ای در مجموع سه روز تعطیلات عید فطر در جاده های خراسان رضوی ثبت شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس ورود خودروهای سواری به استان و به نوعی سفر به خراسان رضوی در تعطیلات عید فطر امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش یافت، همچنین خروج خودروهای سبک از استان نیز ۵.۸ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد داشته کرده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در طول تعطیلات عید نوروز بسیاری از هموطنان برای پرهیز از شکستن روزه، سفرهای خود را به تعطیلات عید سعید فطر موکول کرده بودند به همین علت افزایش ترددهای درون استانی و افزایش سفرها به خراسان رضوی و مشهد را شاهد بوده ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.