حالا باید دید پرسپولیس در مقطع کنونی که مقدمات واگذاری آن در حال اجراست و بدون تردید ترکیب هیئت مدیره و مدیریت آن به کلی دچار تغییر صد در صدی خواهد شد آیا قادر به حفظ ترکیب اصلی خود خواهد بود یا کابوسی جدید در انتظار این باشگاه و هوادارانش خواهد بود.

کوچ دسته جمعی ستاره های سرخ کابوس پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، وقتی کانال خبری باشگاه پرسپولیس خبر ملاقات اوسمار و درویش را منتشر کرد خیلی ها تصور کردند این ملاقات احتمالا به موضوع تسویه حساب مالی باشگاه با بازیکنان و اعضای کادر فنی ربط دارد اما برخلاف پیش بینی‌ها محور گفت و گوی درویش و اوسمار در این نشست استثنا به پول و تسویه مالی ربطی نداشت، درویش به سراغ اوسمار آمده بود تا نظر مشورتی سرمربی فعلی پرسپولیس را در خصوص تمدید قراردادها جویا شود.

همان طور که پیش بینی می‌شد درویش به دنبال جذب حداکثری دوازده بازیکنی بود که قراردادشان به اتمام رسیده بود و می توانستند بدون کوچکترین دغدغه ای با سایر باشگاه‌های لیگ برتری وارد مذاکره شوند، اما اوسمار این پیشنهاد را قبول نداشت و زیر بار این موضوع نرفت تا حدی که شنیده می‌شود طرفین جمع بندی روشنی دست پیدا نکردند و همین مساله موجب نگرانی شدید رضا درویش شده است!

نزدیکان درویش از دو هفته قبل به وی اطلاع داده بودند که برخی بازیکنان شاخص پرسپولیس که قراردادشان در پایان فصل بیست و سوم به پایان می‌رسد همان طور که قانون به آنها اختیار داده به دنبال بررسی پیشنهادهای جدید هستند و ممکن است اگر مدیریت باشگاه دیر اقدام کند لطمه جبران ناپذیری به آنها وارد شود.

به ویژه اینکه اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان فعلی پرسپولیس از نحوه پرداختی های تیم مدیریت ناراضی هستند و معتقدند بدقولی درویش و بی توجهی به مشکلات مالی آنها در طول فصل جاری دردسرهای آنها را تشدید کرده به همین دلیل آنها دیگر حاضر به تحمل این شرایط نیستند چون از برخی باشگاه های متمول پیشنهاد چشمگیری داشتند.

در کنار این فعل و انفعالات یک خبر عجیب تر دیگر نیز به دست درویش رسید تا او به کلی پریشان شود، هرچند هنوز درویش واکنشی در این خصوص نشان نداده است اما گفته می شود در آخرین اردوی تیم ملی یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس با برخی ستاره های پرسپولیس که قراردادشان به اتمام رسیده مذاکره مستقیم کردند تا به جای پرسپولیس پای میز مذاکره با باشگاه آنها بنشینند تا فصل آینده دوباره در کنار همدیگر بازی کنند. این ماجرا به قدری درویش را به هم ریخت که او بلافاصله به اعضای هیئت مدیره اطلاع داد که اگر کمی دیر وارد عمل شویم ممکن است خسارت بسیار سنگینی را متحمل شویم.

در همین حین حضور عجیب و غریب بازیکنان پرسپولیس در مراسم ختم همسر مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز شایعات بسیار فراوانی را به راه انداخت تا حدی که برخی کانال های هواداری ادعا کردند ممکن است این باشگاه با یک حرکت غافل گیر کننده پرسپولیس را آچمز کند و بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده را جذب کند تا عملا پرسپولیس خلع سلاح شود.

در همین میان خبر احتمال قطع همکاری تراکتورسازی با پاکو خمز و احتمال حضور قریب الوقوع یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید زلزله ای بزرگ در محافل خبری به راه انداخت تا پرسپولیس و تراکتورسازی به خبرسازان ترین باشگاه های لیگ برتری تبدیل شوند، هرچند هنوز هیچ اتفاق رسمی در این میان رخ نداده است اما هواداران پرسپولیس به شدت نگران هستند در صورت حضور احتمالی سرمربی مستعفی فصل جاری در تبریز بازیکنان پرسپولیس به واسطه رفاقت و دوستی که با گل محمدی دارند با او وارد مذاکره شوند و به تبریز بروند آنگاه دست پرسپولیس به یکباره خالی خواهد شد و این تیم در آستانه فصل جدید و حضور احتمالی در لیگ نخبگان آسیا با بحرانی بسیار بزرگ مواجه خواهد شد.

در حال حاضر مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف از جمله بازیکنانی هستند که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود و در انتظار مذاکره باشگاه برای تمدید هستند. 

حالا باید دید پرسپولیس در مقطع کنونی که مقدمات واگذاری آن در حال اجراست و بدون تردید ترکیب هیئت مدیره و مدیریت آن به کلی دچار تغییر صد در صدی خواهد شد آیا قادر به حفظ ترکیب اصلی خود خواهد بود یا کابوسی جدید در انتظار این باشگاه و هوادارانش خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.