۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
کد خبر: 978620

ثبت تصاویر غرورانگیز عبور موشک و پهپادهای ایران از فراز مسجدالاقصی در حمله کم سابقه اخیر جمهوری اسلامی به اهدافی در رژیم اسرائیل، قابی تاریخی رغم زد

این قاب تاریخی و ماندگار

ثبت تصاویر غرورانگیز عبور موشک و پهپادهای ایران از فراز مسجدالاقصی در حمله کم سابقه اخیر جمهوری اسلامی به اهدافی در رژیم اسرائیل، قابی تاریخی رغم زد. تل آویو پس از عملیات نظامی تنبیهی و گسترده تهران، شکایت به شورای امنیت برد و تصور می‌کرد که می‌تواند قطعنامه علیه جمهوری اسلامی  در این نهاد به تصویب برساند. اگرچه با دیپلماسی فعال ایران، اسرائیل حتی در این مرحله هم ناکام ماند، امّا نکته جالب، تلاش «گلعاد اردان» نماینده رژیم اسرائیل در سازمان ملل برای سوء استفاده از این تصویر بود که آن را با تبلت به سوی حاضران گرفت.

این قاب تاریخی و ماندگار

نماینده صهیونیست‌ها ضمن بازی با کلمات و ادعای اینکه "ایران به اماکن مقدس مسلمانان حمله کرد"؛ تلاش احمقانه‌ای برای تهییج کشورهای علیه جمهوری اسلامی به کار برد، صحنه ای که میلیون‌ها تن آن را دیدند و مسلمان‌ها نیک می‌دانند که روزی قدس شریف با همین مقاومت‌ها ان‌شاءالله آزاد خواهد شد. سایت رهبر معظم انقلاب در توئیت عبری دقیقا بر همین نکته انگشت گذاشته و با انتشار همین تصویر نوشت: «قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت». اسرائیل حماقت کرد که به کنسولگری ایران حمله کرد؛ پاسخش را هم دید؛ امّا حتی در سیاست هم بلاهت پیشه کرده است، قاب ماندگار و تاریخی‌ای که اسرائیل باید در واقع همه تلاشش را به‌کار بگیرد که کسی آن را نبیند، مقابل ده‌ها و شاید صدها میلیون‌ بیننده بر دست گرفته‌اند و افتخارات ایران را تکمیل می‌کنند!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.