۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 978708

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه ۹‌ هزار و ۶۵۰ نیکوکار البرزی به عنوان حامی طرح ایتام و محسنین‌ پیوستند، گفت: ‌با این تعداد از حامیان در حال حاضر در استان ‌فرزند یتیم بدون حامی نداریم.

استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا البرز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه ۹‌ هزار و ۶۵۰ نیکوکار البرزی به عنوان حامی طرح ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان به طرح اکرام پیوستند، اظهار داشت: ‌این تعداد از حامیان، حمایت بیش از ۸ هزار فرزند یتیم و محسنین را برعهده گرفتند و در این طرح یک حامی می‌تواند حمایت یک یا چند فرزند را به عهده بگیرد.

 وی با بیان اینکه ‌با این تعداد از حامیان در حال حاضر در استان البرز فرزند یتیم بدون حامی نداریم، افزود: بیش از ۴۱ هزار حامی حمایت هزار و ۷۲۰ یتیم و ۶ هزار و ۳۱۰ فرزند محسنین را برعهده‌ دارند.

 مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به رشد ۲۰ درصدی ثبت‌نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به سال گذشته تصریح کرد: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌ طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۸۰۰ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب و توسط خود حامیان به‌ طور مستقیم به‌ حساب هر فرزند معنوی واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم استان البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.