۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 978720

سهیل مهدی علاقه‌مند است که بازی‌های لیگ برتر را در روز ۱۱ خرداد ماه به اتمام برساند.

برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!

به گزارش  قدس آنلاین، برنامه مسابقات لیگ برتر یکی از دغدغه‌های اصلی باشگاه‌ها و اهالی فوتبال محسوب می‌شود. سازمان لیگ برنامه بازی‌ها را هر چند هفته یک بار اعلام می‌کند و تاکنون برنامه مسابقات تا پایان هفته بیست و ششم مشخص است.

در این خصوص سازمان لیگ به طور رسمی اعلام نکرده که بازی‌های چهار هفته پایانی مسابقات لیگ برتر چه زمان می‌شود. با این حال سهیل مهدی در برنامه فوتبال برتر زمان این بازی‌ها را به صورت تقریبی اعلام کرد.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: «۴، ۵ روز بعد از هفته بیست و ششم (۱۶ و ۱۷ اردیبهشت)، هفته بیست و هفتم را برگزار خواهیم کرد. بعد از آن در فاصله موجود مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام خواهد شد و بلافاصله به لیگ برمی‌گردیم. ۳۱ یا یک خرداد ماه بازی‌های هفته بیست و هشتم انجام می‌شود. ۵ یا ۶ خرداد بازی‌های هفته بیست و نهم را خواهیم داشت و احتمالا ۱۰ یا ۱۱ خرداد بازی‌های هفته پایانی مسابقات برگزار می‌شود».

سهیل مهدی افزود: «من برنامه را نوشته‌ام، اما دلیل اینکه اعلام نشده اعلام رسمی کادرفنی تیم ملی برای اردوی فیفادی در خردادماه است. خودم علاقه دارم ۱۱ خرداد لیگ تمام شود، اما منتظر اعلام نظر کادرفنی تیم ملی و تأیید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.