معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: مبلغ ۷هزار و ۳۹۶ میلیارد ریال ارزش‌افزوده مربوط به سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شناسایی و با تعامل مشترک با اداره امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی مسترد شده است.

استرداد بیش از ۷ هزار میلیارد ریال سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش قدس خراسان به نقل از شهرداری مشهد، قاسم زوکی‌نژاد اظهار کرد: مبلغ ۷هزار و ۳۹۶ میلیارد ریال ارزش‌افزوده مربوط به سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شناسایی و با تعامل مشترک با اداره امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی مسترد شده است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین مدارک و مستندات استرداد ارزش‌افزوده مرتبط با سال ۱۴۰۱ نیز به سازمان امور مالیاتی ارائه‌شده و اکنون این اسناد و مدارک در حال رسیدگی است.

وی افزود: در حسابرسی‌های انجام‌شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی، بدهی شهرداری بابت ۱۰ سال گذشته، مبلغ پنج هزار و ۴۵۴ میلیارد ریال اعلام شد که با تنظیم لایحه از سوی اداره کل امور مالی شهرداری، مبلغ ۹۱۷ میلیارد ریال در هیئت بدوی از بدهی اولیه کسر شد.

زوکی‌نژاد گفت: همچنین با پیگیری انجام‌شده و ارائه لایحه برای هیأت تجدیدنظر و برگزاری ۵۷ جلسه در مدت ۲۳ ماه با کارشناسان اداره کل تأمین اجتماعی و ارائه اسناد و مدارک و توجیه کارشناسان تأمین اجتماعی، طبق رأی هیأت تجدیدنظر، مبلغ ۴هزار و ۵۳۴ میلیارد ریال از بدهی کسر و مجموع بدهی شهرداری در حوزه بیمه به ۹۲۰ میلیارد ریال کاهش پیدا کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.