۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 978724

با اعلام سهیل مهدی دیدار رودرروی پرسپولیس و استقلال به سود تیم جواد نکونام نخواهد بود.

حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!

به گزارش قدس آنلاین، سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فرمول تعیین قهرمان لیگ برتر در صورت هم امتیاز شدن دو یا سه تیم در هفته پایانی را اعلام کرد.
مهدی گفت چنانچه دو یا سه تیم در پایان فصل امتیاز برابری داشته باشند، نتایج رودرروی این دو تیم در یک جدول جداگانه دیده خواهد شد و اگر نتایج بازی‌های رودررو برابر باشد سراغ فرمول قبلی که همان تفاضل گل بیشتر ، گل زده بالاتر و... است می رویم.

سپس این مسئله از سوی مجری برنامه فوتبال برتر اعلام شد که در صورت مساوی شدن امتیازهای استقلال و پرسپولیس دو تیم برتر لیگ تا اینجای فصل با توجه به نتایج بازی رودرروی آنها که یک – یک و صفر – صفر بوده شرایط چگونه است که مهدی اعلام کرد در بازی‌های رودررو چنانچه همه چیز برابر باشد مثل دیدارهای پلی آف بحث گل زده در بازی خانگی و خارج از خانه لحاظ نخواهد شد و برای تعیین قهرمان سراغ همان فرمول قدیمی خواهیم رفت.

با این حساب آنچه قبل‌تر در مورد یک امتیاز بیشتر  استقلال در صورت تساوی امتیاز این تیم با پرسپولیس در هفته پایانی مطرح می‌شد کأن لم یکن تلقی می‌شود و تفاضل گل تعیین کننده قهرمان لیگ در صورت هم امتیاز شدن سرخابی‌ها در روز پایانی رقابت‌هاست.

در حال حاضر استقلال غیر از یک امتیاز برتری نسبت به پرسپولیس یک گل زده بیشتر و یک گل خورده کمتر از رقیبش هم دارد تا با ۲ تفاضل گل بالاتر از تیم اوسمار فعلا شرایط بهتری برای قهرمانی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.