فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی پیامی صادر کرد.

پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، متن پیام امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرَّحِیمِ

تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی در برهه های مختلف نشان از همت دلاور مردانی دارد که با بذل جان و با روحیه شهادت طلبی و دشمن ستیزی خود، استوار و محکم ایستاده اند و با ایستادگی خود، لرزه به اندام دشمنان این نظام و انقلاب انداخته اند.

۲۹ فروردین ماه که به پاس قهرمانی و وفاداری ارتشیان به آرمان های انقلاب اسلامی ایران توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به نام روز ارتش نامگذاری شده است، بی شک نشان از آن دارد که فرزندان غیور این سرزمین در هر لباس و هر جایگاهی که باشند دل در گرو میهن اسلامی خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و بر پایه ایمان و اعتقاد راسخ خود همواره از کیان اسلامی خود دفاع می کنند.

ارتش سر افراز جمهوری اسلامی ایران در کنار نیروهای مسلح کشور بدون تردید زیبا ترین صحنه های دفاع از نظام و انقلاب را در ذهن زمان جاودانه کرده است و در این فرصت ارزشمند باید روز ارتش را به همه ارتشیان گرانقدر به ویژه نیروی زمینی قهرمان و سایر نیروهای مسلح کشور تبریک گفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمادی از قدرت، میهن‌ دوستی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است که در ۴۵ سال گذشته و در فراز و نشیب‌ های گوناگون، با صلابت و اقتدار و با دانش روز، از مرزهای هوایی، دریایی و زمینی کشور محافظت کرد و به قدرت‌ های جهانی نشان داد، نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت بزرگی برای ایستادگی در برابر متجاوزان و ثبات منطقه دارد.

با درود فراوان بر همه شهدای عزیز بویژه شهدای سرافراز ارتش، این روز را به یکایک کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌ نمایم و از خدای متعال سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.