۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 979187

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی روند افزایشی دما تا هفته آینده خبر داد.

روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌

به گزارش قدس آنلاین، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز با خروج موج ضعیف بارشی از مرزهای شرقی استان خوزستان احتمال بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد متوسط تا شدید در مناطق مرتفع شرقی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین وزش باد در بعد از ظهر امروز در بخش‌های غربی، جنوبی تا مرکزی متوسط خواهد بود و احتمال وقوع گرد و خاک‌های محلی و موقتی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سپس تا اوایل هفته آینده جو آرام و پایداری در اغلب مناطق استان خوزستان خواهیم داشت و تنها در ارتفاعات شرقی و شمالی از روز جمعه تا یکشنبه احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

سبزه‌زاری با اشاره به روند افزایشی دما تا اوایل هفته آینده بیان کرد: موج ضعیف بارشی بعدی از اواسط هفته آینده استان خوزستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. شمال خلیج فارس نیز امروز تا پایان هفته تقریبا آرام و در برخی ساعات نیمه مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۳.۸ و دهدز با ۱۰.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت ۳۱.۸ و ۱۹.۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.