مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: در فاصله هفت روزه ۲۵ تا ۳۱ فروردین سال جاری، در مجموع ۹ هزار و ۴۸۹ تماس با سامانه تلفنی ۱۲۵ برقرار شده است.

بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار وحید باخدا از برقراری ۶ هزار و ۸۸۸ تماس غیرمرتبط و مزاحمی با سامانه تلفنی ۱۲۵ در آخرین هفته فروردین سال جاری خبر داد و این عدد را معادل ۷۲ و نیم درصد کل تماس‌ها در این باره زمانی عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد بیان کرد: در فاصله هفت روزه ۲۵ تا ۳۱ فروردین سال جاری، در مجموع ۹ هزار و ۴۸۹ تماس با سامانه تلفنی ۱۲۵ برقرار شده که از این تعداد متاسفانه ۶ هزار و ۸۸۸ مورد تماس مزاحمی و غیر مرتبط بوده است.

وی ادامه داد: طی این بازه زمانی در مجموع ۷۵۵ اعزام آتش نشان و ۲۴۸ مورد اعزام ناوگان داشته‌ایم.

باخدا با بیان اینکه طی این فاصله زمانی ۹۹ مورد عملیات اطفاء حریق صورت گرفته است، عنوان کرد: ۲۰۵ مورد عملیات امداد و نجات، ۷۳ مورد بازدیدهای پیشگیرانه و ۲۶ مورد کنترل ایمنی ساختمان‌ها نیز طی این مدت انجام شده است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد از شهروندان خواست از تماس های غیرمرتبط با سامانه ۱۲۵ خودداری کنند تا در صورت بروز حادثه شهروندان دیگر بتوانند موضوع را سریعتر به سازمان اطلاع رسانی کنند و نیروهای آتش نشان در زمان کمتری خود را به محل وقوع حادثه رسانده و جان حادثه دیدگان را نجات دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.