۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 986326

حداقل امتیاز قبولی در مدارس شاهد یکی از مهم ترین و پر تکرار ترین سوالات دانش آموزان و والدین آن ها می باشد.

حداقل امتیاز قبولی در مدارس شاهد

این مدارس با وجود امکانات و مزایای بسیار زیادی که دارد، با شرایط خاصی دانش آموزان را پذیرش می کند. دانش آموزان متقاضی باید حداقل امتیاز قبولی را کسب کرده باشند تا بتوانند در این مدارس نام نویسی نمایند. دانش آموزان غیر شاهد نیز در صورت داشتن شرایط و امتیاز لازم می توانند در این مدارس ثبت نام کنند. در این مقاله به بررسی کامل حداقل امتیاز قبولی در مدارس شاهد پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

حداقل امتیاز قبولی در مدارس شاهد

مدارس شاهد جز مدارس محبوب برای تحصیل دانش آموزان می باشند اما این مدارس شرایط سخت گیرانه ای برای پذیرش دانش آموز دارند. این مدارس با توجه به جدول امتیاز بندی دانش آموزان را پذیرش می کنند. دانش آموزان باید حداقل امتیاز قبولی در مدارس شاهد را به دست آورند تا در این مدارس ثبت نام شوند. 

جدول امتیاز بندی مدارس شاهد هر ساله از طریق ستاد ثبت نام این مدارس منتشر می گردد. به طور کلی دانش آموزان جانباز و فرزند جانباز، خانواده شهدا، فرزندان رزمندگان یا نظامیان، فرزندان آزادگان و غیره جز دانش آموزان شاهد محسوب می شوند. هرچه امتیاز دانش آموز بیشتر باشد شانس پذیرش بیشتری با توجه به ظرفیت مدرسه خواهد داشت. برای کسب اطلاع دقیق از جدول حداقل امتیاز قبولی در مدارس شاهد می توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

حتما بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

حداقل امتیاز قبولی در مدارس شاهد برای دانش آموزان غیرشاهد

دانش آموزان عادی نیز امکان ثبت نام در مدارس شاهد را دارند اما این دانش آموزان نیز باید حداقل امتیاز قبولی در مدارس شاهد را به دست آورند. البته که پذیرش دانش آموزان عادی در شرایطی انجام می شوند که مدرسه شاهد مورد نظر ظرفیت پذیرش داشته باشد. هرچه امتیاز دانش آموزان بیشتر باشد، شانس قبولی در مدارس شاهد نیز افزایش خواهد یافت.

دانش آموزان حافظ قرآن، برندگان مسابقات قرآنی، برندگان مسابقات فرهنگی و هنری با کسب امتیاز می توانند در این مدارس پذیرش شوند. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه حداقل امتیاز قبولی در مدارس شاهد برای دانش آموزان غیر شاهد می توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو صحبت کنید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در سرچ تلگرام عبارت " مشاوره تحصیلی دانتل کو " جست و جو و عضو شوید

حتما بخوانید: امتیاز بندی مدارس شاهد

قبولی فرهنگیان در مدارس شاهد

بخش از ظرفیت پذیرش مدارس شاهد به فرهنگیان اختصاص دارد. فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش بنیاد شهید، فرزندان معلمان مدارس شاهد، فرزندان کارمندان رسمی در مدارس شاهد، فرزندان فرهنگیان شاغل در مدارس مناطق امنیت، فرزندان یا نوادگان خیرین مدرسه ساز و غیره می توانند با کسب امتیاز در این مدارس پذیرش شوند.

توجه داشته باشید که امتیاز فرهنگیان تنها مشمول فرهنگیان مدارس شاهد می شود و فرهنگیان مدارس عادی امتیازی در این زمینه کسب نخواهند کرد. در صورت داشتن سوال در مورد حداقل امتیاز قبولی در مدارس شاهد برای فرهنگیان می توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

مشاوره تحصیلی دانتل کو

مدارس شاهد امکانات بسیار زیادی دارند و آموزش در این مدارس از سطح بالایی برخوردار می باشد. در نتیجه این مزایا بسیاری از دانش آموزان و والدین ترجیح می دهند که در این مدارس ادامه تحصیل دهند. حداقل امتیاز قبولی در مدارس شاهد و موارد دیگری مثل شهریه جز اطلاعاتی است که باید از آن ها اطلاع کافی داشته باشید و بر این اساس اقدامات لازم را انجام دهید. لازم به ذکر است که مدارک ثبت نام مدارس شاهد نیز بسیار حائز اهمیت می باشد چراکه در صورت هرگونه نقص در مدارک، دانش آموز شانس پذیرش خود را از دست خواهد داد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه حداقل امتیاز قبولی در مدارس شاهد  برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس شاهد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.