سرمربی اسبق استقلال امیدوار است آبی پوشان را حفظ تمرکزشان در هفته‌های پایانی لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

فکری: به نکونام گفتم به حواشی فکر نکن/ استقلال متمرکز بماند، قهرمان می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمود فکری در گفت و گو با ایسنا درخصوص پیش‌بینی‌اش از جایگاه نهایی استقلال تهران گفت: استقلال همیشه مشکل داشته، امسال هم مستثنی نبوده و مشکلات زیادی داشت است. آن جلسه‌ای که سر تمرین رفتم و با آقای نکونام صحبت کرده به او گفتم. گفتم که من از سال ۷۲ استقلال بودم و به شکل‌های مختلف مشکلات را دیدم. حالا یک سال یک مشکل بوده و سال دیگر یک مشکل دیگری را می‌دیدیم.

او ادامه داد: امسال به شکل دیگری استقلال مشکل داشته اما به نکونام گفتم این مهم است که کار خودتان را انجام دهید و قهرمان شوید. کیف کنید و هواداران هم از آن لذت ببرند و زیاد در این فضا نروند، مخصوصا در هفته‌های آخر که به مشکلات فکر نکنند. نتیجه بگیرند و در صدر جدول بمانند. خیلی به ایشان تأکید کردم، چرا که اگر در آوراژ گل (تفاضل گل) یا امتیاز هم پایین بیاییم باید کلا بیخیال قهرمانی شویم.

فکری با اشاره به رقابت پرسپولیس با استقلال در کورس قهرمانی عنوان کرد: پرسپولیس وقتی بالا بیاید به راحتی صدر را از دست نمی‌دهد، بالاخره تیم باتجربه و بزرگی هستند که می‌دانند چه فرصتی در هفته‌های آخر دارند. امیدوارم استقلالی‌ها تمام تمرکزشان را بگذارند و در هفته‌های آخر درگیر حواشی نشوند. تمام تمرکزشان روی بازی‌ها باشد و با کسب امتیازات قهرمان شوند.

او درمورد شانس قهرمانی استقلال عنوان کرد: بعد از بازی خیلی از این مشکلات شاید حل شود و همه چیز فراموش می‌شود. تا زمانی که فصل تمام نشود، موارد مختلف در مشکلات وجود دارد. من به قهرمانی استقلال امیدوارم. با همه مشکلاتی که در این مدت وجود داشت، تقریبا می‌توان گفت که از شروع فصل صدر جدول بودند و الان هم اینکه بتوانند صد را حفظ کنند در توانایی بازیکنان استقلال وجود دارد.

سرمربی اسبق استقلال درخصوص واگذاری باشگاه به مالکان جدید همچنین گفت: زمان خوبی است که با پشتوانه مالکیت جدید که آمده، حمایت بهتری شوند و از فضاهای جنجالی دور باشند و به امید خدا بعد از قهرمانی و پایان فصل می‌توانند با فرصت بیشتر برای آینده برنامه ریزی کنند. الان همه ارکان باشگاه باید تمام تمرکزشان را بگذارند که تیم قهرمان شود و بعد از آن به حقوقشان می‌رسند ولی قهرمانی اگر از دست برود، دیگر تکرار نمی‌شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.