قدس آنلاین: سرپرست معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: 319پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در استان آماده بهره‌برداری است.<BR>

319پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر آماده بهره‌برداری شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، عطاالله قادری در نشست ستاد دهه فجر خراسان شمالی اظهار داشت: این پروژه‌ها در بخش‌های گازرسانی،آب،راه،عمران روستایی و... است.
وی اعتبار صرف شده برای اجرای این پروژه‌ها را افزون بر700میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی،ملی و ملی استانی شده برشمرد و گفت:بیشترین پروژه‌های آماده افتتاح در ایام الله دهه فجر امسال مربوط به شهرستان‌های بجنورد و اسفراین است.
به گفته وی این پروژه‌ها در طول این ایام با حضور مسئولان استانی و شهرستان‌ها افتتاح خواهد شد.
سرپرست معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان شمالی همچنین با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به بجنورد از سد شیرین دره آماده افتتاح است یادآور شد: قرار است این طرح در آینده نزدیک به همراه سایر طرح‌های مدیریت منابع استان با حضور رئیس جمهور افتتاح شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم در این نشست با اشاره به تشکیل 30کمیته در ذیل این ستاد ،برگزاری برنامه‌های این مناسبت با محوریت مردم را مورد تاکید قرار داد.
حجت‌الاسلام محمد سالاری گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد مردم است و باید همه در برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه باید حرکتی ایجاد کنیم که دهه فجر مردمی و هزینه‌های آن هم مردمی باشد،یادآور شد: همان‌طور که مردم در مناسبت‌ها و اعیاد وارد میدان می‌شوند و کارها را با عشق و علاقه انجام می‌دهند در این راستا نیز باید این برنامه تحقق یابد.
انتها ی خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.