یزد- مدیر کل فنی حرفه ای استان یزد از راه اندازی اولین پارک مهارت آموزی کشور در یزد خبر داد و گفت: این پارک در زیر بنایی بالغ بر ۲هزار مترمربع دراستان با کمک شهرداری ایجاد شده که در اینده نزدیک بازگشایی می شود.

راه اندازی اولین پارک مهارت آموزی کشور در یزد

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین ، امیر سعید مصباح صبح دوشنبه درنشست خبری آنلاین خانه مطبوعات که به مناسبت هفته مهارت آموزی برگزار شد ، اظهارداشت : اولین پارک مهارت آموزی کشور در یزد با هدف شناسایی استعداد راه اندازی خواهد شد و افراد ۴الی ۱۵ساله با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی می توانند دراین پارک حضور پیدا کرده استعدادهای خود را شناسایی کرده و با رشته های که دراین پارک اموزش داده می شود آشنا شوند .

وی افزود : ۸ دپارتمان در این پارک طبق استانداردهای جهانی طراحی شده وابتدا قرار بود  ۷۴ رشته در این پارک آموزش داده می شود ولی این رشته ها به ۵۸رشته کاهش پیدا کرد و تقویت مسئولیت اجتماعی، مشارکت ،گذشت و بالابردن روحیه کار تیمی و مهارت آموزی از اهداف مهم این پارک است .

مصباح تصریح کرد : تقویت مهارت و گفتمان مهارت آموزی در سال جهش تولید از مهمترین اولویت ها ی این سازمان است و جهش مهارت می تواند در اجرایی شدن شعار سال تاثیر گذار باشد .

برچسب‌ها