عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه وحدت خود را حفظ و از کالاهای داخلی حمایت کرده و از خرید کالاهای لوکس جلوگیری کنیم، می‌توانیم به سمت یک اقتصاد بر پایه استقلال ایرانی حرکت کنیم.

باید برای اقتصاد بر پایه استقلال ایرانی گام برداریم/ اقتصاد مقاومتی ریاضت کشیدن نیست!

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محسن صرامی فروشانی در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی جزو ابلاغات مقام معظم رهبری به دستگاه‌های اجرایی است و تمام دستگاه‌ها موظفند برای نیل به این هدف آگاهی لازم را در اختیار مدیران قرار دهند.

وی در خصوص اینکه با مدیریت صحیح و کار کار‌شناسی و علمی رسیدن به اقتصاد مقاومتی دست یافتنی است، اظهار داشت: وظیفه خطیری برعهده دولت تدبیر و امید برای اجرای اقتصاد مقاومتی وجود دارد که آن هم تربیت و تقویت مدیریت اقتصادی است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مفید و تاثیر مطلوب داخلی و خارجی از مزایای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
صرامی با بیان اینکه منظور از اقتصاد مقاومتی ریاضت کشیدن نیست، تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی استفاده صحیح و بجا از اندوخته‌ها و آورده‌هاست.
وی بیان داشت: چنانچه وحدت خود را حفظ و از کالاهای داخلی حمایت کرده و از خرید کالاهای لوکس جلوگیری کنیم، می‌توانیم به سمت یک اقتصاد بر پایه استقلال ایرانی حرکت کنیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در به حرکت درآوردن و تعیین نقش آحاد جامعه جهت مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و توانمندسازی آنها، گفت: مردمی کردن اقتصاد و اجرای اقتصاد مقاومتی راهکارهای برون رفت اقتصاد کشور از وابستگی به نفت است.
وی تصریح کرد: اقتصاد، سیاست و فرهنگ بدون نگاه عمیق و غنی به جوانان هرگز رشد و بالندگی نمی‌یابد.

صرامی فروشانی اظهار داشت: با اعمال مدیریت صحیح و کار کارشناسی و بسیج تمام منابع انسانی و مادی در تمامی ابعاد می‌توان به اهداف اقتصاد مقاومتی دست یافت.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: برنامه‌ریزی‌های اقتصادی کشور باید مبتنی بر بندهای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری باشد و نباید فراموش کرد که دشمنان دوست ندارند کشور به این هدف مهم نایل شود.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    1 0
    فکر میکنم نمایندگان مجلس از واقعیات جامعه بی خبرند زیرا نمی دانند که اکثر کارخانجات تولیدی و .... کلا تعطیل کرده اند . بد نیست سری به شهرک صهعتی عباس آباد بزنید و ببینید چه تعداد از کارگاهها و کارخانجات تعطیل هستند . آیا مشکل رکود بازار مسکن را نمی بینند / آیا رکود در بازار خودرو را نمی بینند ؟ واقعا نمایندگان ما اگر دست از جناح بازی ها بردارند و به واقعیات جامعه بنگرند موفق تر خواهند بود .