۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 334215

قدس آنلاین- یزد: با حضور دکتر مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور «تاکسی گردشگری» استان یزد آغاز به کار کرد.

افتتاح تاکسی گردشگری در یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد، مدیرکل میراث فرهنگی یزد در این خصوص اظهار داشت : اکنون هجده تاكسي كه با داشتن عبارتYTT   روي بدنه ‌شان مشخص مي‌شوند و رانندگاني دارند كه به زبان انگليسي مسلط هستند کار خود را در سطح شهر آغاز نموده اند.

محمدمهدی شرافت افزود: اين طرح با همكاري میراث فرهنگی و تاکسیرانی به مرحله اجرا در آمد و خدمات گشت شهری، بازدید از اماکن تفریحی و تاریخی و گشت های درون و برون شهری از برنامه های اجرایی این طرح می باشد.

وی تصریح كرد: اين تاكسي‌ها را بين مراكز گردشگري از جمله هتل‌ ها و مراکز توزيع مي‌كنيم تا به آن‌ها جايگاه داده و خدمات مطلوبي را به گردشگران خارجي ارائه نمایند.

این مقام مسئول دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگری را ديگر مكان ‌هاي استفاده ‌كننده از اين تاكسي ‌هاي گردشگري دانست وگفت : دفاتر مي‌توانند در راستای برگزاری تورهاي گردشگری خارجي، از اين تاكسي‌ ها استفاده كنند.

گفتنی است: کلاس های بلدمحلی و زبان انگلیسی از جمله دوره های آموزشی هستند که برای رانندگان این تاکسی ها در نظر گرفته شده است و اولویت اعطای مجوز با راهنمایان گردشگری می باشد که به دو زبان مسلط هستند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.