"خانه‌های ییلاقی روی آب" انتخاب نخست چینی‌ها برای گذراندن ماه عسل است، کما اینکه بسیاری از چینی‌ها نمی‌توانند شنا کنند، همچنین به دلایل فرهنگی چینی‌ها در گردشگری و سفر حاضر به چادر زدن نیز نیستند.

 انتخاب نخست چینی‌ها برای ماه عسل کجاست؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، TUI AG بزرگترین کمپانی گردشگری اروپا اعلام کرده است که در شرایط چالش‌های فرهنگی موجود برای افزایش و رونق فروش همزمان با گسترش بازار سفر چین به خارج از مدیترانه و منطقه امن ذهنی این گردشگران توسعه دهد.

به گزارش CHN « فریتز یوزن» مدیر اجرایی شرکت هانور که شعبه آلمانی TUI است اعلام کرده است که هتل‌های خود را در مالدیو، مایوری و سریلانکا گسترش می‌دهد تا بتواند از این طریق گردشگران چینی بیشتری را جذب کند. همچنین در جستجوی بازارهای محلی‌تری در کشورهایی چون ویتنام و کامبوج است.

یوزن از زمانی که در سمت مدیر اجرایی این شرکت فعالیت خود را آغاز کرده، استراتژی خود را به بازارهای آسیایی و خارج از منطقه مدیترانه تسری داده است. او می‌گوید: چین به عنوان بزرگترین بازار گردشگری جهان تاکنون تا حد زیادی توسط TUI دست نخورده مانده است زیرا به طور سنتی تمرکز این شرکت عمدتاً بر مقصدهای مدیترانه متمرکز بوده است، ما باید بیش از همیشه به مکان رشد خود توجه کنیم و مقصدهای خود را عاقلانه و براساس منابع تازه‌تر در بازار انتخاب کنیم. آسان‌ترین راه آن است که بازار چین را که به کمک هتل‌های مختلف در مالدیو تسخیر کنیم. اگر شما خانه‌های ییلاقی را از آن خود کنید شما انتخاب اول تمام چینی‌ها برای گذراندن ماه عسل هستید. زیرا بیشتر آن‌ها اصرار دارند که دست کم یک شب را در این خانه‌های بالای آب بگذرانند.

وی همچنین اعلام کرد که هدف قرار دادن مشتریان چینی البته بدون چالش نیز نیست. زیرا بسیاری از چینی‌ها نمی‌توانند شنا کنند. برخی دیگر به دلایل فرهنگی حاضر به چادر زدن نیستند. بنابراین استانداردهای اروپایی در مورد مقصدهای خورشید و ساحل در میان چینی‌ها چندان محبوبیت ندارد.

TUI همچنین قصد دارد تا در مکان‌ها و اقامتگاه‌هایی برای اقامت 365 روزه سرمایه گذاری کند. مکان‌هایی مانند غار «ورد »و کاراییب که برگشت سرمایه بالایی بالغ بر 20 درصد دارد.

این شرکت همچنین طرحی برای افزودن 60 هتل به دارایی‌های خود ظرف 5 سال آینده دارد. این کار با هدف ایجاد انعطاف بیشتر در مدل کسب و کار پس از بروز حملات تروریستی در ترکیه و مصر صورت می‌گیرد که می‌تواند سبب انتقال ظرفیت در مکان‌هایی همانند اسپانیا باشد. اثر دیگر حملات تروریستی اخیر آن است که مشتریان بیش از گذشته تمایل دارند با کمک بسته‌های گردشگری به سفر بروند زیرا ترس از سفر به تنهایی خارج از کشر در مواقع اضطراری در صورت سفر انفرادی بیش از گذشته آنها را نگرا ن می‌کند.

این شرکت بازوی آنلاین نیز ایجاد کرده است که سایت ثبت نام ورزو آنلاین Hotelbeds.com است. شرکت TUI در سطح اروپا نیز قصد دارد تا سال 2019 کشتی‌های گشت دریایی خود را افزایش دهد و این صنعت را به صنعت درجه یک و یا دو در منطقه مبدل کند. در این صورت هر کشتی احتمالاً می‌تواند بیش از 60 میلیون یورو در سال با کسر مالیات عاید این شرکت کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.