به گزارش قدس آنلاین از ملایر ؛ رحیم احمدی روشن، پدر شهید هسته ای"احمدی روشن" با اشاره به تلاش‌های شهدای هسته‌ای برای احقاق حقوق ملت ایران و به نتیجه رسیدن آن گفت: حرف شهدا به بار نشست و دشمنان و قدرت‌های بزرگ مجبور شدند در مقابل ما به مذاکره بنشینند.  

اگر شهدای هسته‌ای نبودند میز مذاکره ای هم نبود

وی که در جمع حامیان حجت‌الاسلام احد آزادیخواه کاندیدای اصولگرای  دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات ملایر ودر در حسینه حضرت ابوالفضل(ع) این شهر سخن می گفت با اشاره اینکه آنچه در نظام جمهوری اسلامی داریم از جانفشانی شهدا  برای حفظ اسلام و انقلاب است خاطرنشان کرد: شهدا در راه رضای خدا و تعهد به مکتب اسلام در این راه قدم گذاشتند.
وی با بیان اینکه شهدا همه امور را مدیریت کرده و با اشتیاق به دیدار خدا رفتند گفت: راهی که شهدا به ما نشان دادند راه سعادت و رستگاری است.
پدر شهید احمدی روشن با اشاره اینکه شهدا زنده و ناظر همه اعمال ما هستند افزود: ما شهدا را نمی‌بینم و این عیب از خود ماست که نمی‌توانیم آن را درک کنیم.
وی تصریح کرد: هدف و حرف شهدا این بود که امام و رهبری را تنها نگذارید و باید  همه ما باید با بصیرت همواره ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
احمدی روشن با اشاره  به اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی سر افرازی است افزود: اگر مسئولیت همراه با خدمتگزاری باشد ارزشمند است.
وی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب نمایندگان مجلس دقت لازم را داشته باشند، گفت: مردم باید کسانی را به مجلس بفرستند که ولایی و با بصیرت باشند.
پدر شهید احمدی روشن تصریح کرد: باید افرادی را برای نمایندگی انتخاب کرد که علاوه بر مدیر بودن  در برابر دشمن محکم بایستند و همواره بتواند به  آنچه قول داده‌اند جامع عمل بپوشانند.
وی گفت: کسی که به مجلس می‌رود نباید فراموش کند که با تک تک رای‌های مردم انتخاب شده و باید استقلال مداری و حریت مردم را مد نظر داشته باشد.
احمدی روشن اضافه کرد:متاسفانه در یک برهه از زمان دیدیم که نمایندگانی به مجلس رفتند که در مدت کوتاهی همه امور کشور را متشنج کردند وبه سمت اهداف دشمن حرکت کردند.
وی بیان داشت: باید مراقب بود کسانی را به مجلس نفرستیم که برای دشمن بازار گرمی درست کرده و به آن لبخند بزنند.
پدر شهید احمدی روشن افزود: ملت ما نمایندگانی می‌خواهند که با قدرت حقایق را ببینند و در مقابل هیچ کدام ار خواسته‌های استکبار کوتاه نیایند.
وی با بیان اینکه همه ما در مقابل رای که می‌دهیم مسئولیت شرعی داریم گفت: مراقب باشیم به کسانی که زیر سایه دشمن هستند رای ندهیم .
احمدی روشن اضافه کرد: ما باید به عنوان سرباز ولایت در انتخابات شرکت کرده  و با  بصیرت و ولایت مداری انتخابی اصلح داشته باشیم.
وی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد با شعارهای دروغ و وعده‌های تو خالی آمده و کاری هم نمی‌کنند گفت: به کسانی رای بدهیم که خون شهدا را پایمال نکنند و نگذارند به آنچه دشمن می‌خواهد دست پیدا کند.
رحیم احمدی روشن افزود: ما وظیفه داریم افرادی را که مومن ، متهعد و ولایت مدار هستند به مردم بشناسانیم و به عنوان یک متعهد انقلابی از آنها دفاع کنیم.
وی گفت: انتخاب درست تک تک ما می‌تواند یک فرد خوب را به مجلس بفرستد و باعث سر افرازی مردم و نظام شود و اگر غیر این باشد باشد برای ما رسوایی دارد.
پدر شهید احمدی روشن با اشاره به تلاش‌های شهدای هسته‌ای برای احقاق حقوق ملت ایران  و به نتیجه رسیدن آن گفت: حرف شهدا به بار نشست و دشمنان و قدرت‌های بزرگ مجبور شدند در مقابل ما به مذاکره بنشینند.
وی تصریح کرد: امروز باید با بصیرت مراقب ترفندهای و نقشه‌های دشمن بود چرا که دشمن دروغ می‌گوید و اخیرا نیز شاهد دو رویی و دبه کردن دشمن بوده‌ایم.
احمدی روشن با بیان اینکه دشمن و استکبار با مسئله‌ هسته‌ای ما مشکلی ندارد گفت: دشمن با اسلام و انقلاب مشکل دارد.
وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن از ما اسلامی بدون بصیرت و در واقع اسلامی ظاهری می‌خواهد و ما هرگز نباید به خواسته‌های دشمن تن بدهیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.