قدس آنلاین-ایلام-غلامرضا محمدمرادی: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در دو سال اخیر و علی رغم همه محدودیت های مالی، با تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیران کشوری و استانی و با همراهی و همکاری همکاران و پیمانکاران، به جرأت می توان اعلام نمود که در مسیر مرز بین المللی مهران، انقلاب راه سازی صورت گرفته است.

انقلاب راه سازی در مسیر مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سید کمال الدین میرجعفریان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه طرح 4 بانده کردن مسیر ایلام- مهران با جدیت در دستور کار و تأکید قرار گرفته است، اظهار داشت: طرح 4 بانده کردن مسیر مهدی آباد به ورودی ایلام یکی از پروژه های مهم و پرترافیک ایام اربعین بود که پس از ماه ها تلاش توانستیم این مسیر( حدود 5 کیلومتر ) را اخیراً تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه کنارگذر جنوب شرقی شهر مهران را که نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی در ایام اربعین خواهد داشت، هم اکنون تکمیل و آماده بهره برداری شده است، افزود: طرح 4 بانده کردن مسیر پل آل اسحاق تا ورودی شهر مهران به طول حدود 8 کیلومتر و با 70 درصد پیشرفت هم اکنون در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه، طرح 4 خطه کردن مسیر صالح آباد- مهران به طول 45 کیلومتر را عهده دار شده است، بیان داشت: این پروژه مهم و حیاتی هم اکنون در قالب 3 قطعه در حال اجرا است و امیدواریم که با تخصیص به موقع اعتبارات، این طرح حداکثر ظرف 18 ماه آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

سید کمال الدین میرجعفریان به بافت جغرافیای و توپوگرافی سخت و خشن مسیر راه های مواصلاتی استان و هزینه بر و زمان بر بودن عملیات اجرایی آن ها اشاره کرد و یادآور شد: آگهی مناقصه 4 خطه کردن مسیر صالح آباد-سه راهی ماربره به طول 20 کیلومتر، فراخوان و اعلام شده و پس از برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار، عملیات اجرایی این پروژه نیز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر، به ایجاد، بازسازی، بهسازی، مرمت و نگهداری راه های مواصلاتی استان توجه جدی و چشمگیری شده و این توجهات در مسیر های تردد زائران اربعین به سوی مرز مهران، دو چندان بوده است، خاطرنشان ساخت: در دو سال اخیر و علی رغم همه محدودیت های مالی، با تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیران کشوری و استانی و با همراهی و همکاری همکاران و پیمانکاران، به جرأت می توان اعلام نمود که در مسیر مرز بین المللی مهران، انقلاب راه سازی صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به آغاز عملیات اجرایی طرح 4 خطه کردن مسیر دهلران- اندیمشک به طول 12 کیلومتر اشاره و تصریح کرد: سال گذشته حدود 360 کیلومتر از راه های بین شهری و روستایی استان بهسازی و آسفالت شده اند.

سید کمال الدین میرجعفریان زیرساخت های مرز بین المللی مهران را برای پذیرش و پذیرایی از زائران عتبات عالیات را مطلوب ارزیابی و تأکید کرد: امیدواریم تا اربعیین امسال بتوانیم بیشتر نواقصات و مشکلات فراروی را مرتفع نماییم تا زائران عزیز با آسودگی خاطر تردد نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.