قدس آنلاین- ایلام: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: سال گذشته با 250 میلیارد ریال اعتبار 26 نقطه حادثه خیز در راه های مواصلاتی استان رفع و اصلاح شد.

رفع 26 نقطه حادثه خیز در جاده های ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سید کمال الدین میرجعفریان با بیان اینکه 91 نقطه حادثه خیز جاده ای در سطح محورهای ارتباطی این استان شناسایی و برای رفع مشکلات هندسی، در دستور کار قرار گرفته اند و با اقدامات زوده بازده، نصب تابلو و علائم ایمنی، این تعداد نقطه حادثه خیز در محورهای مختلف استان به ۲۶ نقطه کاهش یافته  است، اظهار داشت: با اقدامات به عمل آمده، میزان تصادف های جاده ای به طور چشمگیری در این محورها کاهش یافته است.

وی تقاطع صالح آباد، دشت عباس، پل زائر مهران، واریانت زارنگوش، سه راهی سید اکبر و محور گچ زاغ در دهلران و واریانت سفید خانی در سیروان را از مهم ترین محورهای نقاط اصلاح شده در سال گذشته برشمرد و افزود: در مجموع برای اجراء و رفع این محورها بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: در ۱۹ نقطه حادثه خیز دیگر، عملیات اجرایی نصب تابلو، علائم ایمنی و نیوجرسی اجراء شده است که در صورت تأمین اعتبار، اصلاح و رفع این نقاط حادثه خیز نیز آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.