ایلام- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: یکی از آثار، برکات و دستاوردهای ارزشمند همایش بزرگ اربعین،‌ کسب تجربه مدیریت جهادی در میدان عمل است.

 کسب تجربه مدیریت جهادی از دستاوردهای همایش اربعین است

به گزارش قدس آنلاین، حشمت الله عسگری عصر روز چهارشنبه در نشست ستاد اربعین که با حضور استاندار در محل سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همایش بزرگ اربعین دستاوردهای ارزشمندی برای استان ایلام به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه در اربعین امسال همه مردم و مسئولان خالصانه پای کار بودند و به انحاء مختلف زمینه را برای تردد آسان زائران فراهم می کردند، افزود: امسال بیش از ۹۵ درصد بار اربعین و خدمات دهی به زائرین را مردم زائرنواز ایلام و مهران متحمل شدند و زحمات و خدمات شان واقعاً شایسته تقدیر و ستایش است.

 رئیس کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان ایلام با اشاره به اینکه در اربعین امسال علی رغم حجم گسترده ورود زائرین به این مرز، خوشبختانه با کمترین مشکلات برای خدمات دهی مواجه بودیم، بیان داشت: امسال در هر وعده غذایی بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین زائران اربعین حسینی توزیع می گردید.

  حشمت الله عسکری با بیان اینکه اربعین از ظرفیت اقتصادی بالایی برخوردار است و مردم استان می توانند از این بستر فراهم شده، نهایت بهره اقتصادی را داشته باشند، یادآور شد: امیدواریم که برای سال های آینده چنان برنامه ریزی شود که مردم استان از حداکثر ظرفیت اقتصادی این حماسه معنوی، بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از آثار، برکات و دستاوردهای ارزشمند همایش بزرگ اربعین، ‌ کسب تجربه مدیریت جهادی در میدان عمل است، خاطرنشان ساخت: در این مانور بی نظیر معنوی، مسئولان بصورت فیزیکی و عملیاتی درگیر خدمت بودند و برای رفع مشکلات و نواقصات، برنامه ریزی و تدابیر آنی می اندیشیدند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام با بیان اینکه برای اربعین سال آینده بایستی در همه زمینه ها برنامه ریزی گردد تا مراسم اربعین حسینی باشکوه تر از گذشته برگزار شود، تأکید کرد: توسعه گردشگری مذهبی یکی از اولویت هایی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

حشمت الله عسکری لحاط نمودن یک طرح در ردیف بودجه ملی را بسیار سخت و مهم ارزیابی کرد و گفت: همین که توفیق حاصل شده است که برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی، مسئولان امر ردیف بودجه ای سالیانه لحاظ کنند، امری بسیار پسندیده و اقدام و عملی ارزشمند و شایسته تقدیر است.

گفتنی است، در پایان این نشست خبری محمدرضا مروارید استاندار ایلام و معاونین ایشان با سعه صدر و صمیمیت به سئولات متنوع خبرنگاران پاسخ گفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.