امام جمعه یزد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک پیروزی حزبی و جناحی نبود و این مردم بودند که خود را در برابر رژیم طاغوت سپر قرار دادند لذا نباید این خودگذشتگی به دست فراموشی سپرده شود.

خود گذشتگی مردم ایران در برابر رژیم طاغوت نباید فراموش شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر مردم به پیروزی رسید گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک پیروزی حزبی و جناحی نبود و این مردم بودند که خود را سپر قرار دادند که در برابر رژیم طاغوت به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ زمانی نباید از خودگذشتگی‌های ملت ایران به فراموشی سپرده شود عنوان کرد: لازم است که همیشه این حضور و همبستگی مردم در عرصه‌های مختلف حفظ شود و در راستای وحدت‌افزایی آنها قدم برداشت.

امام جمعه یزد گفت: این که عده‌ای بخواهند به روش‌های مختلف از جمله ایجاد فتنه به عقیده و ارزش‌های مردم خدشه وارد کنند گناهی نابخشودنی است و هیچ کسی نباید در این زمینه قدم بردارد.

وی ادامه داد: مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره)، در برابر طاغوت بیدار و بصیر شدند و امروز هم با رهبری‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری مردم ایران با بصیرت در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردم به پیروزی رسید گفت: ۹ دی نماد ولایت‌مداری و بصیرت ملت ایران است.

ناصری اظهار داشت: در این روز مردم ایران با هدایت‌های مقام معظم رهبری طومار فتنه را در هم پیچیدند.

وی با اشاره به اینکه ۹ دی نماد ولایت‌مداری و بصیرت ملت ایران است افزود: متاسفانه وقتی حزب‌ها و دسته‌های سیاسی برای منافع خودشان قدم برمی‌دارند و اگر برای مردم هم کاری کنند این کار هم برای تقویت حزبشان است زمینه‌هایی ایجاد می‌شود که از شکست‌ها برای ایجاد فتنه استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.