یزد- رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان بافق از تخصیص ۱۹۳ میلیون تومان به منظور تعویض کنتورهای معیوب آب روستایی خبر داد.

۱۹۳میلیون تومان به منظور تعویض کنتورهای معیوب آب روستایی اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین، جواد فلاح با اشاره به لزوم تعویض ۵۹۳ کنتور خراب آب در روستاهای شهرستان بافق اظهارداشت: با فعالیت های در دست اقدام عملیات اصلاح و استانداردسازی این تعداد کنتور صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه آب آشامیدنی روستای شهرستان بافق از۱۱ حلقه چاه ،۲ رشته قنات و بخشی از خرید آب شهری تامین می شود افزود: تعویض کنتورهای معیوب در راستای جلوگیری از هدررفت آب در شبکه های آبرسانی و فروش واقعی آب انجام می شود.

رییس اداره آب و فاضلاب روستایی بافق تعداد خطوط انتقال و شبکه های توزیع روستاهای تحت پوشش را ۵۳۰ کیلومتر عنوان کرد و گفت: ۶ هزار و ۴۵۲ مشترک تحت خدمات شرکت در قالب ۷۰ روستا ازخدمات آب و فاضلاب روستایی بهره مند می شوند.

فلاح همچنین ظرفیت مخازن روستاها را ۷ هزار متر مکعب و ظرفیت تولید را۶۰ لیتر بر ثانیه عنوان و تصریح کرد:با توجه به اینکه برخی از روستاها در مناطق مرتفع واقع شده برای تامین آب با مشکلاتی روبرو هستند و تامین آب در اغلب روستاهای دهستان کوشک بصورت پمپاز که هزینه بالایی نیز برای این اداره در بر دارد صورت می گیرد.

وی از منعقد شدن دو قرارداد به مبلغ کلی ۳۵۰ میلیون تومان به منظور اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده خبر داد و خاطر نشان کرد: بازسازی ۱۵ کیلومتر از خطوط انتقال در سال ۹۵ در روستاهای مبارکه، ترب آباد، دشت خون، کوشک، سید آباد، جزستان، بساب، بشکان و… انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.