شهرکرد-استاندار تأکید کرد: انتقال خوار و بار فروشان از داخل شهرکرد به بیرون باید در اولویت قرار گرفته و به سرعت اجرایی شود.

خوار و بار فروشان شهرکرد به خارج از شهر منتقل می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی صبح شنبه در نشست بررسی مشکلات زمین خوار و بار فروشان شهرکرد گفت: ارتقای خدمات رسانی، کاهش ترافیک، و افزایش آسایش عمومی از مزایای خروج این صنف از داخل شهر است.

وی با اشاره به عبور کمربندی مرکز چهارمحال و بختیاری از داخل زمین زمین خوار و بار فروشان شهرکرد و کاهش وسعت این زمین افزود: پس از اجرای کمربندی جدید شهرکرد و الزامات برای رعایت حریم جاده ای در این طرح وسعت بسیار کمی از این زمین باقی می ماند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: انتقال خوار و بار فروشان از داخل شهرکرد به بیرون باید در اولویت قرار گرفته و به سرعت اجرایی شود.

وی تصریح کرد: براساس بررسی های صورت گرفته یک قطعه زمین ۳۰ هکتاری در کنار میدان میوه و تره بار شهرکرد می توان به زمین خوار و بار فروشان این شهر اختصاص داد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: زیرساخت های زمین موجود در کنار میدان میوه و تره بار شهرکرد شامل آب، برق، گاز، تلفن، جاده های دسترسی و غیره به طور کامل موجود است.

وی خاطر نشان کرد: در صورت مخالفت اعضای هیأت مدیره اتحادیه صنف زمین خوار و بار فروشان شهرکرد با جابجایی این زمین باید براساس قانون و ضوابط اجرایی نسبت به صدور مجورهای لازم در همین محل اقدام شود.

سلیمانی در پایان گفت: اجرای طرح های توسعه ای باید با اولویت انجام شود و روند اجرایی این پروژه ها نباید در قوانین دست و پاگیر اداری دچار کاغذبازی و طول زمان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.