شهرکرد- مدیر کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل منشور اخلاقی و حقوق شهروندان توسط بیمه سلامت طراحی شده که ارتباط نزدیک با ارباب رجوع و آشنایی آنها با قوانین و مقررات از خدمات این منشور می باشد.

بیمه سلامت در راستای ارائه خدمات الکترونیک گام برمی دارد

به گزارش قدس آنلاین، صفر فرامرزی ظهر شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: در اداره کل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری سعی شده با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و ابزارهای جدید زمینه برای تعامل بیشتر و ارائه خدمات بهینه به بیمه شدگان فراهم شود.

وی افزود: بیمه سلامت در جهت شناخت نیازهای واقعی مردم در بخش سلامت و توانمند سازی بیمه شدگان با شرکای کاری و تأمین کنندگان خدمات سلامت گام بر میدارد.

وی تأکید کرد، یکی از اولویت هایی که مردم باید بدانند آشنایی با حقوق بیمه ای خودشان است و این وظیفه رسانه هاست که در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

وی تصریح کرد: بیمه سلامت با حذف فرآیندهای اضافی، بهره وری را بالاتر برده و تاثیر بیشتری در جامعه داشته است.

فرامرزی افزود: خط مشی بیمه سلامت بر سه محور سلامت محوری، حفاظت مالی و خرید راهبردی و گسترش خدمات بیمه ای استوار است.

مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل منشور اخلاقی و حقوق شهروندان توسط بیمه سلامت طراحی شده که ارتباط نزدیک با ارباب رجوع و آشنایی آنها با قوانین و مقررات از خدمات این منشور می باشد و خدمات نوینی بر پایه دولت الکترونیک به مردم ارائه می شود.

وی افزود: در بحث توانمندسازی، استان چهارمحال و بختیاری از پزشکان مجربی برخوردار است و خدمات مناسبی به مردم ارائه می دهند  اما متاسفانه بخاطر فرهنگ غلط برخی از افراد با مهاجرت به استان های همجوار از خدمات سایر استان ها استفاده می کنند که علاوه بر اتلاف وقت باعث هدر رفت سرمایه آنها نیز می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.