کرج-استاندارد البرز گفت: اگر در برخی از موارد موانعی در فضای کسب و کار وجود دارد، اصلاح مقررات، قوانین و تدوین آئین نامه های اجرایی برای برطرف کردن آن ضروری است.

اصلاح قوانین در رفع موانع کسب و کار ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، سید حمید طهایی صبح شنبه درسی ونهمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی البرز، اظهار کرد: باید بخش خصوصی و دولت در تعامل با یکدیگر به دنبال رفع موانع کسب و کار و ایجاد توسعه در تولید، اشتغال و رونق اقتصادی استان باشند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: باید با الگوبرداری از علم، دانش و تجربیات کشورهای پیشرفته در دنیا با همت ملی، اقدامات موثری در توسعه و رونق اقتصادی کشور انجام دهیم.

وی بر شیوه های اخذ مالیات و بهبود روش های آن را برگرفته از الگوهای کشورهای موفق دنیا یک ضرورت دانست و بر ضرورت تراز آن بر خط عدالت دو سویه بین کارگزاران اخذ مالیات و فعالان اقتصادی به منظور رونق تولید و اشتغال در کشور تأکید کرد.

وی بر پیرامون فرایند بهبود روش های عملیاتی اخذ مالیات و شیوه های نوین آن در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: همانگونه که کارفرما بیمه پرسنل را باید مورد توجه قرار دهد در خصوص مالیات هم اگر شعاری داده می شود باید عملیاتی شود.

طهائی با اشاره بر ضرورت الگو گرفتن از شیوه های کشورهای نوین در این زمینه افزود: این شیوه بر اساس قوانین و مقررات در داخل نیز قابلیت اجرایی شدن دارد و می توان از آن الگو گرفت تا به نحوی موثر ترازوی اخذ نظام مالیات میزان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.