هزاران تونسی روز گذشته در راهپیمایی گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد الزواری از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس و طراح پهبادهای این گردان ها شرکت کردند.

مشارکت هزاران تونسی در راهپیمایی گرامیداشت یاد فرمانده شهید قسامی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روز گذشته ۳ راهپیمایی بزرگ در شهر صفاقس برگزار شد و شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها پرچم های تونس، حماس، گردان های قسام و عکس های شهید الزواری را به دست گرفتند.

تظاهرات کنندگان را سردادن شعارهایی ضمن اعلام حمایت از مقاومت فلسطین، خواستار جرم دانستن هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شدند.

اسامه خریجی رئیس اتحادیه مهندسان تونس از دولت و دستگاه قضایی این کشور خواست هرچه سریع تر تحقیقات در مورد ترور شهید الزواری را به اتمام برساند تا عاملان این جنایت شناسایی و محاکمه شوند.

خریجی همچنین خواستار اتخاذ موضع رسمی و شفاف کشورش در قبال رژیم صهیونیستی و جرم دانستن هرگونه عادی سازی روابط با این رژیم شد.

لازم به ذکر است که که عناصر سازمان صهیونیستی موساد روز پنجشنبه گذشته محمد زواری مهندس و دانشمند تونسی را مقابل منزلش در شهر صفاقس در جنوب تونس ترور کرده و به شهادت رساندند. گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز تاکید کرد که شهید مهندس محمد الزواری که به دست عناصر سازمان جاسوسی برون مرزی رژیم صهیونیستی "موساد" در تونس ترور شد، یکی از فرماندهان ناظر بر پروژه پهبادهای قسامی "ابابیل" بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.