بردسکن- معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی ظهر امروز در نشست با مرغداران شهرستان بردسکن گفت :مشکلی که وجود دارد حلقه مفقوده بازار فروش و کشتاردر زنجیره تولید وتوزیع است که باعث می شودمرغداران ما یا ضرر کنند یا نتیجه زحمات آنان را یک دلال ببرد که این مشکل دیگر در اداره و دولت حل نمی شود این مشکل را باید اتحادیه ها و خود مرغداران و دامداران حل کنند.

مشکلی اصلی مرغداران در زنجیره تولید و توزیع است

 به گزارش قدس آنلاین، سید جعفر حاجی مجتهد  عنوان  کرد : در سال هایی که قیمت دلار ۱۲۲۶ تومان بود قیمت نهاده های مصرفی دامداری ها ومرغداری ها بسیار گرانتر بود و قیمت مرغ زنده هرکیلو۳۳۰۰ تومان بود واما حالا که قیمت دلار حدود ۴۰۰۰ تومان است قیمت نهاده بسیار پا ئین و قیمت مرغ زنده ۴۷۰۰ تومان    می باشد که مرغداران ما نمی توانند از قیمت دان وقیمت فروش مرغ گله کنند.

در این نشست مرغداران مشکل اصلی خود را گاز عنوان کردند و خواستار مساعدت شرکت گاز در انتقال خط لوله گاز تامحل مرغداری ها شدند.

وی ادامه داد: ما با نمایندگان استان مکاتبه کرده و می کنیم شما هم با نماینده شهرستان خود مذاکره و مکاتبه کنید تا انشالله به کمک قانون گذاران بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.