اصفهان - جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به حماسه نهم دیماه سال ۸۸ ، بصیرت واطلاعت پذیری از ولایت را شاخصه مهم نیروی انتظامی عنوان کرد.

بصیرت و اطاعت پذیری از ولایت شاخصه مهم نیروی انتظامی است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین حسین زاده در  صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان در جمع کارکنان این فرماندهی گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی در ۹ دی ۱۳۸۸ با حضور پرشکوه خود در خیابان ها و حمایتشان از ولایت یک بار دیگر نشان دادند که پای این انقلاب و ارزشهای آن ایستاده اند و هرگز عقب نمی نشینند.

وی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ حتی یک نفر از نیروهای انتظامی دچار شک و تردید و لغزش نشد افزود: داشتن بصیرت و اطاعت پذیری از ولایت از شاخص های اصلی و مهم نیروی انتظامی به شمار می آید و همین مسئله این نیرو را با خیلی از پلیس های دنیا متفاوت کرده است.

حسین زاده در ادامه به آزاد سازی شهر حلب سوریه اشاره کرد و با تبریک پیروزی جبهه مقاومت گفت: با آزاد سازی حلب امروز جهان پی برد، دیگر آمریکا، انگلیس و غربی ها نیستند که برای ملت های منطقه تصمیم می گیرند بلکه این خود آنها هستند که سرنوشت خودشان را تعیین می کنند.

وی با بیان اینکه امروز آیه های قرآن در سوریه تفسیر شد گفت: آمریکا هایی که می خواستند ظرف سه ماه سوریه را ساقط کنند، امروز پس از پنج سال مقاومت مردم شکست خوردند و ندای آزادی و مقاومت در جای جای سوریه طنین انداز شده است.

جانشین فرمانده انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش ۵ درصدی کشفیات مواد مخدر پلیس استان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و بیان داشت: اتفاقات خوبی در زمینه مبارزه با قاچاقچیان، باند ها و شبکه های مواد افیونی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان صورت گرفته اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید طرح ها و عملیات بیشتری در این زمینه انجام گیرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، جرایم سریالی در استان وجود ندارد اظهار داشت: امروز کارآگاهان ما با هوشمندی و با تکیه بر علم روز جرایم را یکی پس از دیگری کشف می کنند و به حمد اله بالاترین شاخص کشف جرایم استان نیز متعلق به پلیس آگاهی استان است.

سرهنگ حسین زاده در ادامه به ایجاد تحول در کلانتری ها و پاسگاه های استان اشاره کرد و بیان داشت: امروز استان اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی شناخته می شود و قطعاً پلیسی که در چنین استانی به خدمت مشغول است باید رفتار و عملکردش متناسب با این عنوان باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان از آمادگی کامل پلیس استان برای اجرای دقیق دو ماموریت مهم امنیت نوروز و انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده اشاره کرد و گفت: انشاء اله نیروهای انتظامی استان با تمام قوا در این دو صحنه حاضر شده و یک بار دیگر توان و اقتدار خود را در ایجاد امنیت و آرامش برای مردم عزیز را به نمایش خواهند گذاشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.