۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
کد خبر: 487499

مشهد- دو پسرعموی نوجوان که عامل موبایل قاپی‌های متعدد در شهر مشهد بودند پس از دو ماه دزدی، در دام پلیس گرفتار شدند.

موبایل قاپ های مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، عملیات شناسایی و دستگیری این سارقان، به دنبال دریافت چندین شکایت از سوی مالباختگان در مناطق شمالی شهر کلید خورد.

سرهنگ محمد بوستانی گفت: با توجه به نگرانی شدید تعدادی از مالباختگان از افشای اطلاعات و تصاویر خصوصی خود که در حافظه گوشی‌های به سرقت رفته ذخیره کرده بودند، مأموران پلیس را بر آن داشت تا هر چه سریع‌تر وارد عمل شود.

به همین منظور و با توجه به محدوده جغرافیایی وقوع سرقت‌ها، اکیپی از مأموران دایره آگاهی کلانتری ۴۱ رسالت مشهد، عملیات ضربتی را طراحی و با کمک برخی مالباختگان چهره فرضی متهمان را ترسیم کردند.

کارآگاهان سپس با استفاده از تصاویر تهیه شده و اطلاعات و سرنخ‌های موجود، به تعقیب و کنترل‌های نامحسوس در این محدوده‌ها پرداخته تا اینکه سرانجام دو نوجوان را در حالی که قصد سرقت از یکی دیگر از شهروندان را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

متهمان پس از دستگیری و انتقال به کلانتری در بازجویی‌های انجام شده تاکنون به هشت فقره گوشی قاپی طی دو ماه اخیر اعتراف کرده‌اند که بازجویی از آنها همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس مشهد یادآور شد: این دو متهم نوجوان، پسرعموی هم بوده و از چندی قبل در مغازه‌ای شاگرد بوده‌اند که با لج بازی و اختلاف با صاحبکار خود، از محل کارشان اخراج شده و در بیکاری نقشه گوشی قاپی‌های خیابانی را طراحی و به اجرا گذاشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.