مسؤول اکران‌های مردمی جشنواره فیلم عمار از آغاز اکران مردمی فیلم‌های جشنواره عمار خبر داد و گفت: از هفته آینده هر شب یک مسجد متولی اکران این فیلم‌ها است و به طور غیرمتمرکز در ۲۸۰ نقطه این اکران‌ها انجام می‌شود.

آغاز اکران مردمی فیلم‌های جشنواره عمار/ مساجد متولی اکران فیلم‌های جشنواره عمار شدند/ بیش‌ از ۶۰ عنوان فیلم در اکران‌های مردمی ارائه می‌شود

 به گزارش «قدس آنلاین»،  مجید کریمیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیرامون شروع اکران مردمی هفتمین جشنواره فیلم عمار اظهار داشت: در مراسم افتتاحیه جشنواره عمار فعالان فرهنگی و هنری حضور دارند.

وی ادامه داد: اثر ارزشمند «یک روز خاص» با موضوع مدافعان حرم نیز در روز افتتاحیه رونمایی می‌شود.

مسؤول اکران‌های مردمی فیلم عمار بیان داشت: چند تن از خانواده‌هایی که کمک‌رسانی زمان جنگ را برعهده داشته‌اند و اکنون نیز در حوزه کمک به جبه‌های مقاومت و مدافعان حرم تلاش می‌کنند نیز در مراسم افتتاحیه حضور می‌یابند.

کریمیان خاطرنشان کرد: اکران فیلم سینمایی ارزشی «ابوزینب»،  تولید مشترک لبنان و ایران با موضوع بزرگ‌ترین عملیات استشهادی حزب‌الله لبنان نیز در این مراسم نمایش داده می‌شود.

وی ادامه داد: از هفته آینده هر شب یک مسجد متولی اکران فیلم‌های جشنواره عمار است و به طور غیرمتمرکز در ۲۸۰ نقطه این اکران‌ها انجام می‌شود.

مسؤول اکران‌های مردمی فیلم عمار ادامه داد: امسال در پک اکران یک پک ویژه مدافعان حرم وجود دارد و در کنار این اکران‌های مردمی کمک‌رسانی غیرنقدی به‌صورت خشکبار و بافت دستکش و کلاه برای جبهه‌های مقاومت و مدافعان حرم انجام می‌شود.

کریمیان ادامه داد: مجموعه موضوعاتی که فیلم‌ها در آن طبقه‌بندی شده‌ شامل مجموعه فتنه، مجموعه اکران در مدرسه و مجموعه ضد استکباری است.

وی افزود: بیش‌ از ۶۰ عنوان فیلم در اکران‌های مردمی ارائه خواهد شد که مراکز فرهنگی، مذهبی، سازمان‌ها و ادارات بسته به مخاطب خود این فیلم‌ها را برای نمایش انتخاب خواهند کرد.

مسؤول اکران‌های مردمی فیلم عمار بیان داشت: افراد متقاضی با مراجعه به سایت ammarfilm.ir برای دریافت فیلم‌ها باید اقدام کنند.

کریمیان با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در بهار سال ۱۳۹۶ و در سالروز شهادت شهید آوینی برگزار خواهد شد؛ تأکید کرد: این جشنواره یک جریان مردمی است و تکیه به هیچ سازمان و نهادی ندارد و با انگیزه و استقبال مردم نشر می‌یابد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.