مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۹۵۴ شرکت تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی کشور در بخش صادرات فعالیت می کنند.

۹۵۴ شرکت صنعتی کشور در بخش صادرات فعالیت می کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، علی یزدانی عصر پنج شنبه در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: صدور ضمانت نامه ها از طریق صندوق ضمانت سرمایه گذاری نسبت به سال قبل به دو برابر افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: طی ۹ ماه اول سالجاری، بیش از ۹۵۴ شرکت و بنگاه اقتصادی مستقر در شهرک های صنعتی در حوزه صادرات فعال بودند که این تعداد بالغ بر ۱.۴ میلیارد دلار برای کشور ارزآوری داشته اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: با توجه به اهمیت ایجاد اشتغال مولد و وضعیت موجود در استان چهارمحال و بختیاری، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران این آمادگی را دارد که با شرایط مورد رضایت هر متقاضی زمینه اجرای طرح توسعه یا سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی این استان را فراهم کند.

وی بیان کرد: در کارگروه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای اثربخشی اعطای تسهیلات، به آن دسته از بنگاه هایی تسهیلات ارایه می شود که بازار فروش داشته باشند و مدیران بنگاه ها نیز به علم بنگاه داری آشنا باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.