بردسکن- امام جمعه بردسکن در خطبه های نماز جمعه این هفته از حضور آگاهانه و با بصیرت قشرهای مختلف مردم در همایش ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تقدیر کرد.

تقدیر امام جمعه بردسکن از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در همایش ۹ دی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بردسکن حجت الاسلام علی اصغر امینی افزود: ملت با بصیرت ایران برای هفتمین سال بعداز جریان فتنه ۸۸  حضور باشکوه و بصیرت خود را در روز ۹ دی  به نمایش گذاشتند و  در واقع  این روز عهد و پیمان مجدد با ولایت است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان  علیه نظام  بر بصیرت و آگاهی عمیق تر در سطح جامعه و جهان اسلام تاکید کرد و افزود :  فتنه گران در سال ۸۸ با دونشانه و علامت سبز و رمز تقلب در انتخابات به صحنه آمدند تا بتوانند  به اهداف خود دست پیدا کنند که با هوشمندی و تدابیر رهبری و حضور با بصیرت مردم در اهداف خود ناکام ماندند.

 خطیب جمعه بردسکن ادامه داد : امروز دشمن از هیچ کاری برای ضربه زدن به  نظام کوتاهی نمی کند و برماست که فریب ظاهر و زیبای آنها را نخوریم.

وی اظهارداشت: متاسفانه عده ایی از دشمنان و بدخواهان نظام طی نامه ای به ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا خواستار تشدید تحریم ها علیه ایران و علیه رهبری و سپاه نیز اقدامات جدی تری را اعمال کنند و از سربازان امریکایی به عنوان سربازان شجاع در عراق نام بردند. امام جمعه بردسکن اظهار د اشت : اگرچه سران فتنه چه در داخل و چه در خارج از کشور انگشت شمار هستند اما می طلبد مسئولان نظام دراین رابطه  دقت بیشتری را داشته باشند که خوشبختانه با مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری هیچ یک از اهداف شوم آنها در ایران عملیاتی نخواهد شد.

امینی یادآورشد :  امروز دشمنان از طریق انحراف فرهنگی ، فشارهای اقتصادی، فساد اخلاقی و شبهه  افکنی در حوزه  مباحث اعتقادی می خواهد به نظام ضربه وارد کند که با حضور در صحنه مردم تمامی توطئه های آنها از ابتدای انقلاب تاکنون  یکی پس از دیگری نقش برآب شده است و با حضور به موقع مردم  در یوم الله ها پاسخ دندان شکنی را به دشمنان داده اند.

 وی تصریح کرد : ملت ایران در همه صحنه ها ثابت کرده اند که پشت سر رهبری سنگرهای زیادی را یکی پس از دیگری فتح کرده اند و در دوران ۸ سال دفاع مقدس ارزش و جایزه سربلندی را با حضور در جبهه ها به دست گرفته اند و در مقابل دشمنان در راس استکبار جهانی کوتاه نخواهند آمد.

وی دربخش دیگری از خطبه ها یاد و خاطره شهدای هویزه را گرامی داشت و گفت:  شهدای مظلومی تقدیم  انقلاب  کرده ایم ودر واقع زندگی نامه شهدا باید به عنوان کلاس درسی  در زندگی ما قرار بگیرد.

وی یاد و خاطره شهدا درراس شهید سید علم الهدی را گرامی داشت و افزود : امروز قبور این شهدا در هویزه زیارتگان عاشقان شده است.

 وی همچنین به ۱۲ دی ماه آغاز سال ۲۰۰۱۷ میلادی را به مسیحیان تبریک گفت و اضافه کرد : متاسفانه عده ایی از مسیحیان منحرف از مکتب این پیغمبر الهی سوء استفاده و چه ظلم هایی در دنیا  مرتکب نمی شوند.

 وی همچنین درخطبه اول با برشمردن ویژگی های منتظران امام عصر(عج) گفت: تقوا همانند دژی  مستحکم و غیر قابل نفوذ  در برابر گناهان است که می تواند انسان را از هرگونه آلودگی ها و لغزش ها محافظت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.