کرج- نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: برخی آمارها با واقعیت‌های موجود همخوانی ندارد و طبقه متوسط جامعه مشکل بیکاری و طبقات محروم مشکل معیشت دارند که این موضوع از واقعیت‌های موجود است.

آمارهای دولت با واقعیت همخوانی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به لزوم دقت در آمارهای اعلامی از سوی مسئولان اظهار داشت: برخی آمارها به‌گونه‌ای اعلام می‌شود که گویا نباید در مورد معیشت مردم مشکلی وجود داشته باشد که در مقام عمل این‌گونه نیست.

وی ادامه داد: برخی آمارها با واقعیت‌های موجود همخوانی ندارد و طبقه متوسط جامعه مشکل بیکاری و طبقات محروم مشکل معیشت دارند که این موضوع از واقعیت‌های موجود است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز بابیان اینکه برخی از مسئولان از رشد اقتصادی و تحول دراین‌باره سخن می‌گویند، افزود: معاون این مسئول دو روز بعد اعلام می‌کند که ما ته دره هستیم و چند پله صعود کردیم که این نحو بیان مطلب باید دقیق باشد که سبب ناامیدی نشود.

وی همچنین با تقدیر از همه شرکت‌کنندگان در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی کرج گفت: اجتماع عظیم مردمی نشان داد که مردم با حضور مقتدرانه از آرمانه‌ای انقلاب اسلامی و منویات رهبری معظم انقلاب و نظام حمایت می‌کنند.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه آمریکا از اجتماعات مردمی ناراحت و عصبانی است، خاطرنشان کرد: این کشور ازنظر ملت ایران خیانت‌کار و حیله‌گر بوده و ملت ایران هرگز جنایات آمریکا و انگلیس را در مقاطع مختلف و فتنه از یاد نمی‌برد.

وی با اشاره به نامه‌نگاری صورت گرفته توسط عده‌ای به رئیس‌جمهور آمریکا و شباهت این نامه به نامه نوشته‌شده در فتنه سال ۸۸ برای  تقاضای فشار و تحریم ایران ادامه داد: نامه‌های این‌گونه فراموش‌شدنی نیست و در همین روزها ۳۰ نفر دیگر چنین نامه‌ای نوشته و درخواست فشار ‌و تحریم کرده‌اند که این‌قدر سخیف و پلید درخواست کرده‌اند که خود این افراد بخشی از ترجمه فارسی این متن را که توهین به ملت ایران است را سانسور کرده و جالب اینجاست افراد حامی داخلی آن‌ها به این افراد اعتراض کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه این دشمنی‌های آشکار و پنهان در حال انجام است، تصریح کرد: مردم ایران امتحان خود را پس داده و خدای تعالی با امتحان و آزمایشی که از ایرانیان گرفته آن‌ها را برتری و آقایی داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.