بجنورد- شهردار بجنورد گفت: مردم همیشه برای همکاری با شهرداری و پرداخت عوارض علاقه نشان داده اند، ولی پیچیدگی فرایندها و سیستم اداری باعث دوری مردم ازشهرداری میشود.

پیچیدگی فرایندها مانع پرداخت عوارض شهری شده است

به گزارش قدس آنلاین، کیوان دژهوت در بازدید دوره ای از ترمینال بجنورد، صبح شنبه اظهار داشت: مهمترین مشکل شهرداری پیچیدگی فرایندها است و به همین دلیل سعی داریم با شناسایی و رفع موانع موجبات رضایت مردم ازشهرداری را افزایش دهیم.

دژهوت گفت: با این بازدیدهای دوره ای و حضور در بین مردم سعی در رفع مشکلات آنها داریم تا بتوانیم سطح خدمات را باتوجه به امکانات و ظرفیتهای موجود بالا ببریم.

وی ساخت ترمینال جدید بجنورد که در خروجی شهربه سمت مشهد احداث می شود را منوط به تخصیص اعتبار از سوی استانداری عنوان کرد و افزود: ۵ هکتار زمین در خروجی شهر نزدیک سه راه کشتارگاه قدیم برای ساخت ترمینال در دستور کار شهرداری مهر وشورای معاونین قرار گرفته است که مجوز تغییر کاربریو تملک آن در حال پیگیری است.

شهردار بجنورد با بیان اینکه شهرداری فقط مجری و بهره بردار ترمینال جدید خواهد بود گفت: زمینی که ساختمان جدید استانداری در آن ساخته شده در ازای ساخت ترمینال جدید از سوی شهرداری به استانداری واگذار شد و با تخصیص اعتبار از سوی استانداری سال ۹۶ ساخت ترمینال جدید نقطه دیگری را اجرایی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تسریع در ساخت ترمینال، مراحل تغییر کاربری و طراحی همزمان انجام میشود افزود: با توجه به اینکه در محل قبلی که برای ساخت ترمینال پیش بینی شده بود هزینه هایی هم شده است، احتمال تغییر کاربری آن محل برای بازار روز زیاد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.