بجنورد- رئیس پلیس راه خراسان شمالی از توقیف یک دستگاه سواری زانتیا در محور«چمن بید - جنگل گلستان» با ۱۹۷ کیلومتر سرعت و داشتن ۲۱ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال خلافی خبر داد. 

سواری زانتیا با ۱۹۷ کیلومتر سرعت و ۲۱ میلیون خلافی توقیف شد
به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علیرضا حسین زاده با اعلام این خبر گفت: در تاریخ نهم دی ماه سال جاری، ماموران پلیس راه چمن بید، حین کنترل سرعت خودروهای عبوری در محور«چمن بید - جنگل گلستان»، به یک دستگاه سواری زانتیا با سرعت ۱۹۷ کیلومتر در ساعت، دستور ایست داده که راننده توجه نکرده و متواری می شود.
وی با بیان اینکه خودروی زانتیا به سمت استان گلستان متواری شده، بیان داشت: پس از اعلام به پلیس راه جنگل گلستان، در نهایت خودروی مذکور مقابل ایست و بازرسی «تنگه راه» متوقف و پس از استعلام مشخص شد دارای مبلغ ۲۱ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال خلافی نیز می باشد.
 رئیس پلیس راه خراسان شمالی با بیان اینکه برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس راه است، تصریح کرد: این خودرو به منظور انجام مراحل قانونی در خصوص تخلف های ارتکابی راننده، به پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ حسین زاده خاطرنشان کرد: رانندگی با سرعت غیرمجاز یکی از علل بروز تصادفات جاده ای می باشد که از تمامی رانندگان وسایل نقلیه عمومی درخواست می شود با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا قدرت تصمیم گیری و کنترل بیشتر هنگام وقوع حادثه را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.