عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایستادگی ملت بحرین در برابر قدرت‌های استکبار جهانی قابل تقدیر است، گفت: ایستادگی مردم مبارز بحرین حکومت این کشور را از برخورد با شیخ عیسی قاسم عاجز کرده است.

ایستادگی مردم ‌بحرین حکومت ‌را از برخورد با شیخ عیسی قاسم عاجز کرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله محسن اراکی امشب در مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به قیام ملت بحرین علیه رژیم آل خلیفه اظهار داشت: صبر مهم‌ترین شرط خداوند برای پیروزی اهل حق بر ظالم است به همین علت پیروزی مردم بحرین حتمی است اما مردم این کشور باید صبر داشته باشند.

وی افزود: صبر مومنان عامل تضعیف ظالمان است، مردم کشورهای بحرین، یمن، عربستان و دیگر مناطقی که در نبرد با طاغوت هستند باید در راه مقاومت خود به تعالیم الهی عمل و صبر را پیشه کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند متعال برای آزمایش انسان‌های مؤمن قدرت را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد اکنون نیز در سطح منطقه قدرت ظالمان در حال تضعیف شدن و قدرت مستضعفان در حال افزایش است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اهمیت شهادت در اسلام گفت: زنده ماندن یک ملت نیازمند ایثارگری و شهادت است، استکبار به ناتوانی و شکست در برابر ملت ایران اعتراف می‌کند که این موضوع نتیجه صبر ملت‌های مسلمان در طول سال‌های مقاومت است.

اراکی با بیان اینکه ایستادگی ملت بحرین در برابر قدرت‌های استکبار جهانی قابل تقدیر است، افزود: ایستادگی مردم مبارز بحرین حکومت این کشور را از برخورد با شیخ عیسی قاسم عاجز کرده اما این روحیه مقاومت باید در کشورهای مختلف گسترش پیدا کند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: مستکبران به دنبال اسارت، شکنجه دادن و شهادت مومنان هستند، این اقدامات نتیجه ای برای آن‌ها ندارد چراکه بر اساس آموزه‌های قرآن کریم سرنوشت تقابل حق و باطل پیروزی پیروان حق است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم مقابله با دشمن عنوان کرد: بر اساس آموزه‌های قرآن نتیجه اعتماد به دشمن خداوند خاری و ذلت به همراه دارد، نظام اسلامی در نبرد سنگین فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با دشمن است و باید در این مسیر صبر پیشه کرد و به دشمن تکیه نداشته باشیم چون اعتماد به دشمن بزرگ‌ترین خطاست که خاری و ذلت را به همراه دارد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطر نشان کرد: ملت‌های مسلمان باید نسبت به وعده‌های الهی ایمان داشته باشند، اعتماد به خداوند شرط پیروزی بر مستکبران است اما نتیجه اعتماد به دشمنان پایمال شدن زیر لگدهای آنان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.