مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: هیئت های مذهبی باید با اشراف به تحرکات دشمنان، جوانان را به سوی آگاهی و بصیرت سوق دهند.

تبیین دشمن شناسی و بصیرت در هیئت های مذهبی ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری در دیدار با اعضای شورای هیئت های مذهبی افغانستانی مقیم مشهد اظهار کرد: امروز برادران عزیز و دلاور افغانستانی ما در تیپ فاطمیون، گروه های تکفیری و تروریستی را به زانو در آورده اند و در آزادی حلب دیدیم که داعشیان چقدر خفت بار و مذبوحانه شکست خوردند.

وی تصریح کرد: در جبهه مقاومت علیه ظلم و استکبار، ملیت، رنگ و نژاد اهمیتی ندارد و این آموزه دین مبین اسلام باید سرلوحه همه باشد که بهترین شما با تقواترین شماست.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقدامات دشمنان در تفرقه افکنی و ایجاد شکاف بین امت اسلامی اظهار کرد: همان گونه که معظم له تاکید کردند تئوری پردازان و ترویج دهندگان شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی از یک نقطه تغذیه می شوند و وظیفه ما این است که در هیئت های مذهبی و اجتماعات این مهم را تبیین کنیم و با هوشیاری و ذکاوت توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی کنیم.

بختیاری اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن جز با توکل به خدا، توسل به اهل بیت(ع) و تاسی به حضرت امام حسین(ع) و نهضت عاشورا و تبعیت از ولی فقیه میسر نمی شد و این رمز ماندگاری و تداوم مبارزه علیه استعمار و سلطه است.

وی تصریح کرد: امروز الفت، یگانگی و وحدتی کم نظیر در نیروهای جبهه مقاومت وجود دارد و امیدواریم شاهد پیروزی های مداوم و سربلندی و موفقیت روزافزون رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.