بجنورد- رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری مأمور قلابی در شهرستان بجنورد خبر داد.

مأمور قلابی پلیس فتا در بجنورد دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی اعتمادی گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس فتا اقدام به گرفتن موبایلش برای بازبینی کرده و از طریق شبکه اجتماعی تلگرام برای عدم رسیدگی به تخلفاتش درخواست یک دستگاه واحد مسکونی از وی کرده، موضوع در دستورکار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران در بررسی و تحقیقات خود موفق به شناسایی یک متهم خانم با هویت مشخص در این زمینه شدند، افزود: متهم پس از احضار به پلیس فتا و مشاهده مستندات قانونی، اذعان داشت این اقدام را با همکاری فردی دیگر به قصد انتقام از شاکی انجام داده است.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی با اشاره به اینکه مأموران در عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم دوم نیز شدند، تصریح کرد: متهم در بازجویی انجام شده به بزه انتسابی خود اعتراف و برای سیر مراحل قانونی همراه با مستندات و متهم اول به دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد معرفی شدند.

سرهنگ اعتمادی خاطرنشان کرد: شهروندان برای جلوگیری از کلاهبرداری و سوءاستفاده مجرمان در صورت مواجه شدن با مأموران قلابی و حتی دولتی درخواست کارت شناسایی از آنان کنند و در صورت امتناع سریعا موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.