بافق- نائب رئیس شورای اسلامی شهربافق گفت: در دیداربا معاون وزیر فرهنگ مقرر شد با رعایت نکات ایمنی ومسائل شرعی قبر وحشی بافقی را از یزد به بافق منتقل کنیم.

وحشی بافقی به زادگاهش باز می گردد

به گزارش قدس آنلاین، عباسی با بیان این خبر اظهارداشت: ضمن ارج نهادن به مقام شاعر شهیر قرن دهم وحشی بافقی ، در صورت طی مراحل قانونی و شرعی آماده ایم که با قالب بندی و رعایت نکات ایمنی قبر وحشی بافقی را از یزد به بافق منتقل نماییم تا در راستای گرامیداشت این شاعر بلندآوازه گامی برداشته باشیم.

وی افزود: از دیگر مواردی که در این دیدار مطرح شده در خصوص ترمیم، تکمیل و افزایش چارت سازمانی ارشاد بافق، با توجه به کمبود جدی نیرو بود که قول داده شد پیگیری و مساعدت لازم در این زمینه به عمل آید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهربافق گفت: اعلام آمادگی وزارت ارشاد در خصوص تجهیز کامل کانون فرهنگی – ورزشی شهرداری نیز از دیگر موارد مطروحه بود که کاراندیش قول داد در صورتی که شهرداری نسبت به ساخت کانون اقدام نماید ارشاد به طور کامل آن را تجهیز خواهد کرد.

عباسی تصریح کرد: با عنایت به شرایط و موقعیت خاص منطقه بحث تجهیز و کمک به برخی کانون ها و مراکز فرهنگی فعال شهر نیز مطرح گردید که در این خصوص نیز قول مساعدت داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.