شهرکرد-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در خصوص برنامه مهمانی لاله ها گفت:این برنامه روز پنج شنبه ۱۴ بهمن در گلزار شهدای شهرکرد برگزار می شود و امید است با شکوه تر و متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود.

مهمانی لاله ها با شکوهتر و متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی گرجی مرغملکی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد دهه فجر با بیان اینکه دهه فجر بهانه ای برای یادآوری نعمت های الهی و شکر و سپاس خداست تصریح کرد: برگزاری شایسته جشن های دهه ی مبارک فجر که مورد انتظار آحاد مردم استان است نیازمند عزم استانی است و همه باید تمام توان را به میدان بیاورند تا زمینه حضور گسترده مردم در برنامه ها و تجلی عزت و اقتدار مردم استان به زیباترین شکل جلوه گری کند.

گرجی مرغملکی افزود: روز ۱۲ بهمن میثاق با آرمان ها و شاخصه های امام راحل است که رأس ساعت ۱۰ صبح برنامه های محوری مرکز استان به صورت هماهنگ با شهرستان های دیگر برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برنامه مهمانی لاله ها تأکید کرد:این برنامه روز پنج شنبه ۱۴ بهمن در گلزار شهدای شهرکرد برگزار می شود و امید است با شکوه تر و متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به ولادت حضرت زینب کبری(س) در دهه فجر گفت: باید برنامه ریزی هایی در خصوص برگزاری جشن هایی برای بانوان در دهه فجر صورت گیرد.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: ستاد دهه فجر با رویکردهای بصیرت افزایی، خودباوری، دشمن شناسی، اقتصادمقاومتی و الهام بخشی برنامه هایی درخور شأن نظام جمهوری اسلامی و مردم برگزار خواهد کرد.

وی افزود: انتظار مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری برنامه های این دهه مبارک، خوب ، متنوع، پرمغز و پرمحتوا بودن این برنامه ها است.  

وی در خصوص ارتباط با شهرستان ها گفت:  باید احکام به شهرستان ها ابلاغ شود و ستاد های برگزاری برنامه ها باید از آحاد مردم تشکیل شود تا تداوم داشته باشد.

گرجی با اشاره به این که اصل و اساس برنامه های دهه فجر راهپیمایی ۲۲ بهمن می باشد افزود: راهپیمایی ساعت ۹ و نیم صبح از میدان انقلاب شزوع و ساعت ۱۱ و نیم در میدان امامزاده دو معصوم تمام خواهد شد.

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه این نشست گفت: کمیته های دهه فجر باید فارغ از جهت گیری های سیاسی، به تبیین انقلاب بپردازند.

سید نعیم امامی افزود: از جمله اقداماتی که سازمان صنعت، معدن و تجارت در جهت برگزاری برنامه های دهه فجر انجام داده است می توان به تشکیل شورای مرکزی ۱۶۰ نفره بسیج اداره شامل تمام کارمندان برای برنامه ریزی هایی که باید در این دهه صورت گیرد، اشاره کرد.

در ایام دهه فجر تورهای بازدید از واحدهای منتخب صنعتی استان برگزار می شود و از همه اقشار مردم دعوت می شود در این تور ها حضور داشته باشند.

نمایشگاه هایی در حوزه های مواد غذایی و لوازم خانگی در این دهه برگزار خواهد شد تا در این نمایشگاه ها برند هایی که در استان تولید می شوند به مردم معرفی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.