شهردار منطقه ۲۰ تهران به طرح اتصال خط شش مترو به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اشاره کرد وگفت: ۵۰درصد ظرفیت حمل و نقل عمومی فعلی این منطقه برای جابه جایی زائران استفاده می شود.

۵۰ درصد خطوط حمل و نقل عمومی منطقه ۲۰ تهران در خدمت زائران است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سید احمد صفوی در حاشیه مراسم بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: با توجه به وجود حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، منطقه ۲۰ تهران همواره مورد توجه خیل عظیمی از شهروندان و زائران است که به جز مناسبت های ملی و مذهبی و در شرایط عادی، ۵۰ درصد ظرفیت حمل و نقل عمومی مدیریت شهری در محدوده پیرامونی حرم و برای جابه جایی زائران استفاده می شود.

صفوی با اشاره به اینکه در مناسبت های خاص ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش می یابد تا انتقال زائران به راحتی انجام شود، گفت: عملیات عمرانی ساخت ایستگاه های جدید خط شش مترو با پیشرفت مناسبی در حال اجرا بوده که با تکمیل این پروژه، دسترسی شهروندان و زائران به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تسهیل خواهد شد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از ایستگاه های جدید خط شش مترو، تعداد ایستگاه های مترو در منطقه ۲۰ از دو به شش ایستگاه می رسد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران خدمت به زائران این حرم مقدس را توفیقی ارزشمند برشمرد و یادآور شد: برای افزایش کیفیت خدمات رسانی به زائران از تمام امکانات و پتانسیل های مدیریت شهری منطقه ۲۰ استفاده می کنیم تا بهترین شرایط برای آن ها فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.