کرمان-دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از کشف وانهدام شبکه بزرگ قاچاق تلفن همراه و توقیف سه هزار دستگاه گوشی قاچاق گرانقیمت در کرمان خبر داد.

 شبکه بزرگ قاچاق تلفن همراه کشف ومنهدم شد

به گزارش قدس آنلاین، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مامورین اداره کل اطلاعات استان کرمان پس از چندین ماه کار اطلاعاتی و عملیاتی دقیق بر روی یکی از باندهای بزرگ و گسترده شبکه ورود و توزیع گوشی های قاچاق در داخل کشور که بصورت سازمان یافته این اقلام را از خارج از کشور وارد و سپس در داخل مملکت توزیع می نمودند.

وی ادامه داد:سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند اعضای اصلی و محوری این باند را در حال دپوو و حمل کالاهای قاچاق دستگیر و محموله های قاچاق قبل ازپخش کشف و توقیف گردید.

سالاری در خصوص نحوه کار این باند بیان داشت: این شبکه از طریق حواله های صادره از سوی صرافی های داخلی ارز را به خارج از کشور منتقل و از طریق ایادی خود در کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس گوشی را خریداری و به وسیله شبکه قاچاق به کشور وارد و سپس توزیع می کردند.

دادستان کرمان اعلام کرد: تاکنون سه هزار دستگاه انواع تلفن همراه از متهمین کشف و توقیف و چهار نفر از اعضای اصلی و محوری باند دستگیر و در بازداشت به سر می برند.

 وی افزود: با توجه به گستردگی  فعالیت باند مذکور  چندین حساب از نامبردگان با میلیارد ها ریال موجودی کشف و توقیف گردیده است.

تمامی اعضای باند سرقت مسلحانه در جنوب کرمان دستگیر شدند

همچنین دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج گفت: تمامی اعضای باند سرقت مسلحانه و راهبندان در منطقه جنوب استان کرمان در کهنوج دستگیر شدند.

مجید سیمی در تشریح انهدام این باند سرقت مسلحانه اظهارداشت:این باند از حدود شش ماه گذشته اقدام به سرقت مسلحانه و راهبندان درجنوب استان کرمان می نمود که پس از دستور قضائی وتلاش های شبانه روزی مامورین پلیس اطلاعات این باند منهدم گردید.

وی خاطرنشان ساخت:طی انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی توسط پلیس اطلاعات کهنوج،محل اخفای متهمین مورد شناسایی قرار گرفت ودر یک عملیات غافل گیرانه  متهمین به همراه دوقبضه اسلحه کلاشینکف و مقادیر زیادی فشنگ جنگی  دستگیر شدند.

محموله هروئین به مقصد نرسید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج همچنین از کشف ۲۰بسته مواد مخدر از نوع هروئین خبر داد وافزود:قاچاقچیان قصد انتقال موادمخدر را از استان سیستان و بلوجستان به هرمزگان داشتند .

وی اعلام داشت:قاچاقچیان قصد انتقال ۲۱ کیلو گرم هروئین را از پهنای جغرافیایی استان کرمان به هرمزگان را داشتند.

این مقام قضائی اظهار داشت:بپلیس مواد مخدر پس از مشکوک شدن به  خودروی عبوری پژو ۴۰۵ دستور توقف خودرو صادر گردید اما قاچاقچیان اقدام به فرار نمودند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج ادامه داد: پس از یک تعقیب و گریز مسلحانه خودروی حامل مواد توقیف و مامورین موفق به کشف ۲۱بسته هروئین شدند.



 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.